Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین زارع رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه انتخابات نظام پرستاری هر چهارسال یکبار همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت مدیره‌های نظام پرستاری از تاریخ ۱۱ اردیبهشت به مدت ۱۳ روز تا ۲۴ اردیبهشت ۹۸ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای سازمان با سابقه سه سال عضویت و داشتن صلاحیت‌های عمومی امکان کاندیدا شدن در این انتخابات را دارند و شرط سنی اعلام نشده است. داوطلبین می‌توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی واقع در میدان باهنر و در شهرستان‌های میبد و اردکان به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) و ضیایی مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری اﺳﺘﺎﻥ تصریح کرد با اشاره به انتخاب ۹ نفر عضو هیئت مدیره هر شهرستان شش نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر علل بدل تاکیدکرد: بلافاصله بعد از اتمام زمان انتخابات، شمارش آرا آغاز می‌شود و و نتایج آن فردای آن روز در تاریخ ۲۲ تیر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری  پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد