Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@02:11:54 GMT

خدمات آنی بیمه معلم در دوازدهمین دوره از فاینکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۹۷۷۵

شرکت بیمه معلم با حضوری فعال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) با ارائه محصولات بیمه ای در قالب میز خدمات آنلاین، توانست دستاوردی عملیاتی را از این رویداد سالانه حاصل کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی طلایی برای این شرکت بیمه ای بود که با حضوری موثر در میان شرکت های بورسی، بانک و بیمه ها ضمن تعامل موثر با رقبا در بازارهای مالی، محصولات نوین خود را به مخاطبین عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بیمه معلم طی چهار روز حضور خود در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن پاسخگویی به پرسش های مراجعین درخصوص شرایط بیمه عمر، شرایط دریافت نمایندگی از این شرکت و چگونگی طرح های خاص و نوین خود اطلاعات جامعی را در اختیار بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار داد.

لازم به ذکر است که از آنجا که بیمه معلم با نگاهی عملیاتی به فاینکس 2019 در این رویداد سالانه شرکت کرد، با میز خدمات آنلاین در قالب سرویس های متنوعی همانند: صدور بیمه نامه شخص ثالث، صدور بیمه نامه طرح های جامع با همکاری اپلیکیشن روبیکا در سه طرح (طلایی، نقره ای و برنزی)، سنجش رضایت مشتریان خسارت دیده، ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات مشتریان خدمات قابل توجهی را به مراجعین ارائه داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بیمه معلم نمایشگاه بورس خدمات آنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود

امتداد - اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یکی از کارهای بزرگی که درحال انجام آن هستیم، رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه ای بوده هر چند که نماینده‌ها و کارگزاران شرکت‌های بیمه نیز در این رتبه‌بندی دخیل هستند.

اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود. 

وقتی رتبۀ شرکت‌ها مشخص شود نوع مواجهۀ شرکت‌ها با پرتفوی‌های بزرگ و کوچک نیز مشخص می‌شود.

 

 برخی از مشتریان بزرگ که پرتفوی خوبی دارند به ما نامه می‌زنند و از ما می‌خواهند که شرکت‌های خوبمان را به آن‌ها معرفی کنیم، از آن‌جایی که ما رتبه‌بندی درست و علمی‌ تایید‌شده‌ای نداریم، مجبوریم به تنها شاخص موجود فعلی یعنی بحث توانگری و یا مدت زمان پرداخت خسارت و شکایات اتکا کنیم.

کاری که از ما برمی‌آید این است که همین اطلاعات را به شرکت‌ها بدهیم، اما از آن‌جا که توانگری اکثر شرکت‌ها در حال حاضر یک است، شاخص چندان مناسبی برای بیمه‌گزاران نیست.

رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه حتماً در برنامه‌های ما قرار دارد و تلاش ما بر این است که در کوتاه‌مدت روی آن کار کنیم.

 

حجم ویدیو: ۱۹٫۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۷ دانلود ویدیو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود