Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@13:30:30 GMT

ماجرای صدای مهیب انفجار در جاده مخصوص کرج

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۹۸۷۲

هومن قدوسی شهرداری گرمدره شامگاه یکشنبه در رابطه با صدای انفجار در جاده مخصوص گفت: این صدا حدود ساعت 20:10 دیشب شنیده شده که در اثر انفجار در یک کارگاه سیلند گاز بوده است.

شهردار گرمدره بیان کرد: این کارگاه در محدوده اتمسفر به سمت گرمدره واقع شده است و انفجار و آتش سوزی رخ داده به سرعت مهار شد و آسیب جانی به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی افزود: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و هم اکنون شرایط در این محدوده آرام و تحت کنترل است.

فارس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین مقصدهای سفر برای ایرانی‌ها است. این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد به همین دلیل بهترین انتخاب برای گردش و استراحت به‌حساب می‌آید. شما با خرید پرواز تهران استانبول (https://www.alibaba.ir/international/THRALL-ISTALL) و رزرو هتل در شهر استانبول می‌توانید تعطیلاتی بی‌نظیر و رؤیایی را تجربه کنید. همچنین اگر قصد سفری بی‌دغدغه و آسان به شهر استانبول را دارید؛ رزرو خدمات تشریفات در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه جدید استانبول می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در این فرودگاه‌ها خدمات مختلفی به مسافران ارائه می‌شود. اگر درباره این خدمات کنجکاو هستید؛ با ما همراه شوید. ما در ادامه بیش‌تر درباره خدمات تشریفات در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه استانبول صحبت خواهیم کرد.

خدمات تشریفات (CIP) چیست؟

در فرودگاه‌های کشورهای مختلف خدماتی با نام خدمات CIP به مسافران ارائه می‌شود. این خدمات با هدف سفری آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر برای مسافران به وجود آمده است. همه افرادی که می‌خواهند از خدمات CIP استفاده کنند باید هزینه بپردازند. هزینه این خدمات هم در فرودگاه‌های کشورهای مختلف با هم متفاوت است. همچنین خدماتی که با نام خدمات تشریفات فرودگاه یا CIP به مسافران ارائه می‌شود هم در فرودگاه‌های مختلف تفاوت‌هایی با هم دارند. بااین‌حال خدماتی مانند دریافت و تحویل چمدان، پذیرایی در سالن اختصاصی، دریافت کارت پرواز، انتقال مسافر تا پای پرواز با خودروهای مخصوص و بازرسی اختصاصی از جمله مواردی هستند که در همه فرودگاه‌ها به خریداران خدمات CIP ارائه می‌شوند.

معرفی خدمات CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

از سال 1391 تاکنون خدمات CIP در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مسافران ارائه می‌شود. سالن اختصاصی CIP فرودگاه امام در یک ساختمان مجزا قرار دارد. مساحت این سالن حدود هشت هزار متر بوده و در سه طبقه ساخته شده است. همه مسافران پروازهای اکونومی، بیزینس و فرست کلاس می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. بااین‌حال افرادی مانند ورزشکاران و هنرمندان مشهور، مقام‌های دولتی، تاجران و بازرگانان، مسافران خارجی و... از جمله مسافرانی هستند که در سالن CIP فرودگاه امام خمینی دیده می‌شوند. امکانات و خدمات CIP فرودگاه بین‌المللی امام به شرح زیر است.

دریافت کارت پرواز مسافران توسط کارکنان امکان استفاده از پذیرایی مخصوص در سالن CIP دریافت و تحویل بار مسافران استفاده از خودروهای اختصاصی برای ترانسفر مسافران تا پای پلکان هواپیما امکان استفاده از سرویس‌های مخصوص حمل حیوانات خانگی بازرسی در گیت‌های مخصوص پلیس و گذرنامه امکان استفاده از خدمات مخصوص معلولین و افراد کم‌توان مانند ویلچر و بالابر اینترنت پرسرعت پارکینگ اختصاصی اقامت در سوئیت‌های مخصوص در صورت نیاز امکان استفاده از اتاق جلسه و اتاق کنفرانس نکات مهم درباره رزرو خدمات تشریفات فرودگاه امام خمینی رزرو این خدمات بدون شماره پاسپورت یا کد ملی مسافر امکان‌پذیر نیست. مسافران ورودی امکان استفاده از ویلچر را ندارند و برای استفاده از ویلچر باید هزینه جداگانه بپردازند. همه مسافران ورودی و خروجی فقط می‌توانند به مدت چهار ساعت از سالن تشریفات استفاده کنند. قبل از اینکه خدمات CIP را رزرو کنید از کنسلی یا تغییر ساعت پرواز خود مطمئن شوید. مسافران بیزینس کلاس شرکت‌های هواپیمایی ماهان، امارات، ایران ایر و قطر ایرویز می‌توانند از خدمات CIP به‌صورت رایگان استفاده کنند. برای حمل حیوانات خانگی در پروازهای خروجی باید هزینه جداگانه بپردازید. مسافران پروازهای خروجی شرکت‌های هواپیمایی لوفتهانزا و آسترین نمی‌توانند از خدمات CIP استفاده کنند. معرفی خدمات CIP فرودگاه استانبول

شما در هنگام خرید پرواز تهران استانبول (url) می‌توانید خدمات CIP را هم رزرو کنید. این فرودگاه خدمات مختلفی را به مسافران پروازهای خارجی ارائه می‌دهد تا آن‌ها از لحظه ورودشان خاطرات خوبی را از سفر به این کشور با خود به یادگار ببرند. فرودگاه جدید استانبول در سال 2019 به بهره‌برداری رسید. این فرودگاه بخش تشریفات خود را به شرکتی به نام IGA واگذار کرده است. همه خدمات CIP توسط این شرکت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند. مسافران پروازهای ورودی و خروجی می‌توانند از این خدمات با پرداخت هزینه استفاده کنند. برخی از مهم‌ترین خدمات CIP فرودگاه جدید استانبول برای مسافران خارجی که به این کشور سفر کرده‌اند؛ به شرح زیر است.

حمل چمدان توسط باربر با تابلوی اسم مسافران ملاقات با مسافران توسط مهماندار در گیت ورودی فرودگاه انجام کارهای مربوط به ویزا (در صورت نیاز) سرویس مخصوص بار و چمدان کنترل گذرنامه در گیت مخصوص همراهی مسافران تا وسیله نقلیه امکان حضور استقبال‌کنندگان مسافران در لانچ ورودی فرودگاه امکان استفاده مسافران از فضای اختصاصی همراه با پذیرایی مخصوص اینترنت پرسرعت فضای استراحت، اتاق بازی کودکان و سالن جلسه آيا خدمات CIP ارزش خرید دارند؟

ما در بخش‌های قبلی به خدماتی اشاره کردیم که در فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه استانبول به مسافران ارائه می‌شود. انتخاب اینکه خدمات CIP برای شما مفید خواهید بود یا نه؛ به تصمیم شخصی خودتان بستگی دارد. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه خدمات CIP در فرودگاه‌های ایران و استانبول تفاوت زیادی با هم دارند. بااین‌حال اگر جزو فردی هستید که راحتی و آسایش سفر برایتان در اولویت قرار دارد؛ ما به شما رزرو این خدمات را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید این خدمات هم می‌توانید به سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه