Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران ظهر امروز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه در جمع مدیران کل و اعضای تشکل های کارگری استان مازندران که به مناسبت هفته بسیج کارگری در سپاه کربلا حضور یافتند، با قدردانی از جامعه کارگری و با اشاره به اینکه سپاه افتخار می کند همنشین با کارگران و مدیران کارگری است، گفت: هر کسی درست کار کند، و در این مسیر قدم بر میدارد، بنا بر حدیث امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند: «کسی که برای تأمین زندگی عیال خود زحمت می کشد، همچون مجاهد در راه خدا است»،در جایگاه مجاهد فی سیبل الله قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان این مطلب که امروز جنس جهادمتفاوت است به ابعاد جهادها پرداخت و با یادآوری جهاد نظامی ایران که در مقابل جریان کودک کش رژیم صهیونیستی ایستاده و توانسته داعش را درسوریه از بین ببرد، افزود: در جهاد امنیتی هم ایران اجازه نداد داعش به مرزهای ایران نزدیک شود.

سردار بابایی بااشاره به جهاد فرهنگی و آسیب هایی در این زمینه اضافه کرد: در این بخش هم باید تحولی شکل بگیرد تا مشکلات فرهنگی حل شود.

وی در ادامه به جهاد اقتصادی که دشمن مستقیما اعلام جنگ اقتصادی کرد، تصریح کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا کشور به کشور رفت و صراحتا اعلام کرد که ایران را دچار تحریم های  همه جانبه و سخت می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مبنی بر دستور رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است، افزود: مشکلات فعلی کشور به خاطر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی است که دولتمردان از روی جهل و یا عمدی از دستور حضرت آقا تبعیت نکردند.

سردار بابایی با تاکید بر اینکه نباید مشکلاتی در بخش تولید کارخانجات و یا قاچاق کالا داشته باشیم ، اضافه کرد: ایران با داشتن ظرفیت عظیم انسانی ،منابع طبیعی و داشتن جغرافیای منحصر بفرد به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در عدم استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم رتبه اول جهانیم، در زمینه اقتصادی سرش کلاه رفت و نتوانست بخاطر نابلدی برخی مسئولان درست از این منابع استفاده کند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان خاطرنشان کرد: کشور زیر بار قوانین بین المللی رفت که خود کشورهای پیشنهاد دهنده، آن قوانین را اجرا نکردند.

 

انتهای پیام./

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه کربلا سردار بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک فرا رسیدن روز ارتش به سرلشکر موسوی گفت: درخشش ارتش با همراهی سایر نیروهای مسلح در عرصه‌‌های ماموریتی به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است ؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
 فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت‌ و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج ) و هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید