Web Analytics Made Easy - Statcounter

: معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، گفت: جایگاه فریضه مورد تاکید امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه با وجود تلاش های صورت گرفته همچنان با نقطه مطلوب فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «روح الله میرزایی گودرزی»، ظهر امروز (۹ اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه دبیران جدید و سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، اظهار کرد: نباید احساس کنیم که مقوله امر به معروف و نهی از منکر تنها در حوزه مسائل دینی باید انجام شود بلکه می توان آنرا در سطح مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز گسترش و تعمیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: اگر این فریضه سفارش شده دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) جایگاه خود را باز یافته و در تک تک افراد اجتماع نسبت به اجرای ان اهتمام داشته باشند، بدون شک بسیاری از معضلات اجتماعی از بین خواهد رفت.

 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم بازنگری و اصلاح برخی رویه ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و خواستار توجه بیشتر به جزییات به جای کلی گویی در این مقوله شد.

 

حجت الاسلام میرزایی گودرزی، ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از ظرفیت رسانه ها و نیز مطالبه گری مردمی را سه رویکرد این ستاد در کشور به منظور ارتقا جایگاه این فریضه عنوان کرد.

 

وی، تصریح کرد: باید به سطح از آمادگی برسیم که عموم مردم خود را آمر به معروف و ناهی از منکر بدانند و نسبت به ناهنجاری های اجتماعی احساس مسئولیت کنند.

 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به گسترش شبکه های مجازی و وسایل ارتباط جمعی، گفت: رسانه در کنار اینکه می تواند در این موضوع اثربخشی بسیاری داشته باشد می تواند در گسترش آسیب های اجتماعی نیز تعیین کننده باشد پس باید فرهنگ استفاده درست از این وسایل را در میان مردم بویژه نسل جوان و نوجوان نهادینه کنیم.

 

میرزایی، با شاره به شکل گیری تجمعات متعدد در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات مردم و مدیریت عقلانی تجمع ها توسط اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در واقع راه را بر تنگ نظران و معاندانی که اعتراضات حقوقی اقشار مختلف را مسیری برای جهت بخشی سیاسی و ضربه زدن به نظام و انقلاب می دانند، می بندد.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد سپاه سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران استان بوشهر خسارت سیل خبرگزاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ترویج امر به معروف امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی به‌ هر قیمتی به‌دنبال احیای آبروی از دست رفته‌ خود است

سخنگوی کمیسیون حقوق مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد به هر قیمتی شده خوراکی تبلیغاتی پیدا کند تا رسانه‌های داخلی آن بتوانند آبروی از دست رفته خود را احیا و پوششی بر ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی بگذارند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و با اشاره به اتفاق شب گذشته اصفهان، با اشاره به بیت «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خواست با این مگسک‌هایی که یا توسط عوامل داخلی یا ورای مرزها آبروی از دست رفته خودش را احیا و بتواند خوراکی برای افکار عمومی داخل سرزمین‌های اشغالی برای خود دست و پا کند که از اول شکست خورد و تلاش مذبوحانه‌ای بود.‌

وی افزود: چیزی که شب گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، نشان دهنده اوج ذلت رژیم صهیونیستی است که درمانده شده و می‌خواهد به هر قیمتی شده خوراکی تبلیغاتی پیدا کند تا رسانه‌های داخلی آن بتوانند آبروی از دست رفته خود را احیا و پوششی بر ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی بگذارند.

سخنگوی کمیسیون حقوق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتفاق دیشب را در حدی نمی‌دانم که بخواهم نظر خاصی درباره آن بدهم چرا که مگسی بود که بر درخت تنومند ایران اسلامی نشست و ما حسی نسبت به حضور این مگس و پشه ناچیز نداشتیم.

نقدعلی تصریح کرد: اقدامی که توسط ایران اتفاق افتاد صرفاً یک قدرت‌نمایی بود که نشان دهد برای هر اقدامی آمادگی کامل دارد، لذا با وجود آمادگی قبلی دشمن و با پهپادها و موشک‌های قدیمی خود این اقدام مقتدرانه را انجام داد و این به این معنا نیست که ما همیشه اینچنین هستیم، کما اینکه تمام مقامات ارشد نظام تاکید کردند که اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دیوانگی کند و کوچک‌ترین جنونی از خودش نشان دهد، یقیناً جواب و پاسخ آن در لحظه، بدون اطلاع قبلی و با آمار وسیعی از تلفات جنایتکاران اسرائیل قبلی خواهد بود.

کد خبر 745987

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • رژیم صهیونیستی به‌ هر قیمتی به‌دنبال احیای آبروی از دست رفته‌ خود است
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف