Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به میزان مطالبات شرکت توزیع برق گفت: مطالبات شرکت توزیع برق استان زنجان از مشترکان به 70 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا علیزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه صنعت برق می‌تواند یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت‌های تولید و کشاورزی باشد اظهار کرد: با توجه به شعار امسال که رونق تولید نامگذاری شده وظیفه سنگینی را در تولید برق و پایداری واحد‌ها و صنایع بر عهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شرکت توزیع برق نزدیک به 446 هزار مشترک در سطح استان از شهری و روستایی و تعرفه‌های دیگر داریم بیان کرد: 100 درصد جمعیت شهری و بالای 99.5 درصد جمعیت کل روستای بالای 10 خانوار را تحت پوشش داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه 71 درصد از کل انرژی توزیع شده در استان زنجان صرف بخش مولد دو بخش صنعت و کشاورزی می‌شود عنوان کرد: از کل انرژی برق استان 52 درصد در بخش صنعت و 19 درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان در حدود 14 هزار 118 کیلومتر شبکه توزیع گسترده داریم گفت: 9 هزار و 821 دستگاه نیز تعداد پست‌های شرکت توزیع برق در سطح استان است.

علیزاده با اشاره به اینکه عمده برق استان زنجان در صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود بیان کرد: هر ساله به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در این حوزه‌ها برنامه‌هایی در ماههای پیک بار مصرف داریم.

وی با اشاره به تعداد روستاهای برق‌‌دار استان زنجان افزود: 100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار استان زنجان برق‌دار بوده و از مجموع 914 روستای استان زنجان 893 روستای بالای 10 خانوار به خدمات زیرساختی برق مجهز هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه چشم‌ اندازی که برای 1404 داریم از ارگام 1404 استفاده شده است بیان کرد: عدد 140 نشانگر آن است که میزان خاموشی ما در این چشم انداز به کمتر از 140 دقیقه باید برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز میزان خاموشی برق در استان زنجان برای هر مشترک 340 دقیقه در سال است بیان کرد: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده تا دو سال آینده این میزان به کمتر از 140 دقیقه می‌رسد.

علیزاده با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری گفت: رساندن خدمات حضور به صفر از دیگر برنامه‌های ما در دو سال آینده است.

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌های انجام شده عمده تلاش ما این است که خدمات حضوری به صفر برسد افزود: در تلاش هستیم تا پایان برنامه چشم انداز تعریف شده خدمات به صورت اینترنتی و با استفاده از تکنولوژی روز برای مشترکان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به زیرساخت‌هایی که در دو سال گذشته در سطح استان آغاز شده شاهد روند کاهشی شدید مراجعات حضوری هستیم.

وی با اشاره به ایجاد سامانه سبز و همه گیر شدن این سامانه در سطح استان ابراز کرد: این سامانه در استان زنجان به منظور ارائه خدمات به صورت غیر حضور تعریف ایجاد شده است.

علیزاده کاهش تلفات انرژی برق را در سطح استان از جمله برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد و افزود: در چند سال اخیر با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات انرژی در سطح استان هستیم.

وی عنوان کرد: در کاهش تلفات در سال گذشته بیشتر از هدف ترسیم شده اقدام شد که در حال حاضر میزان تلفات انرژی در سطح استان به 7.85 درصد رسیده که نسبت به سال قبل 8.17 بود روند کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: امیداواریم براساس برنامه ریزیهای انجام شده میزان تلفات انرژی را بتوانیم به 4 درصد کاهش دهیم.

وی با اشاره به مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان در سطح استان بیان کرد: در حال حاضر شرکت توزیع برق استان زنجان 70 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد.

علیزاده ابراز کرد: از این میزان حدود 22 میلیارد تومان از ادارات و ارگانهای مختلف و 28 میلیارد تومان نیز از شرکت‌ها و صنایع استان طلب داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرا ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهرام اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به  اینکه طرح‌های راه روستای در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت روستا‌های بالای 20 خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 7 روستای این استان با جمعیت بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالت هستند، گفت: ساخت راه 5 روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی 23 کیلومتر راه روستایی اعلام و بیان کرد: خوشبختانه 49 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر سال قبل اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی از اجرا 39 پروژه راه روستایی با اعتبار 400 میلیارد تومان در استان خبر داد و افزود: احداث و بهسازی 175 کیلومتر راه روستایی در بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم جدی این دولت در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های پیشگام در راه دسترسی مناسب روستایی است اضافه کرد: شاخص استان بوشهر در راه روستایی 98 درصد و میانگین کشوری 81 درصد است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بسته شدن پرونده راه دسترسی آسفالت روستاهای 50 خانوار به بالای استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: آخرین پروژه در این حوزه محور ریز به سرچشمه پس از 10 سال رکود در هفته دولت گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولویت فعلی تکمیل آسفالت راه دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار 7 روستا معادل 74 کیلومتر که در دستور کار یا تامین اعتبار است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل