Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:34:17 GMT

توقيف 12 ميليارد کالاي قاچاق در بندر ديلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۱۰۳۱

توقيف 12 ميليارد کالاي قاچاق در بندر ديلم

خبرگزاري آريا- جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: 2 دستگاه کاميون حامل 12 ميليارد ريال تلويزيون و پارچه قاچاق در بندر ديلم توقيف شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ "حيدر سوسني" اظهار داشت: ماموران انتظامي با رصد اطلاعاتي، يک باند تهيه و توزيع کالاي قاچاق را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اعضاي اين باند قصد داشتند به وسيله 2 دستگاه کاميون، يک محموله کالاي قاچاق را با عبور از شهرستان ديلم به يکي از استان هاي همجوار انتقال دهند.
اين مقام انتظامي بيان کرد: با زير نظر گرفتن اين محموله به صورت نامحسوس، در يک عمليات غافلگيرانه  هر 2 دستگاه کاميون متوقف و بازرسي شدند.
سرهنگ سوسني با اشاره به اينکه اين خودروها حامل انواع پارچه و تلويزيون قاچاق بود تصريح کرد: ارزش اين محموله 12 ميليارد ريال برآورد شد که در همين رابطه 2 نفر دستگير و در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقيف کالا قاچاق بندر ديلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان