Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، موعود شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی روز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را به شوراهای شهر و روستای منطقه آزاد اروند تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسایل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف"وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ" از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز شوراها، به اعضای محترم شوراهای شهرهای آبادان و خرمشهر و مینوشهر امیدوارم شاهد شکوفایی روز افزون در شوراهای مختلف منطقه آزاد اروند بوده و آمادگی خود را به منظور همیاری و همکاری در راستای آبادانی و توسعه همه جانبه منطقه، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است را مجدانه اعلام می نمایم.

 

موعود شمخانی

معاونت فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند شوراها آبادان و خرمشهر برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است