Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:54:00 GMT

فضاسازی مردان پرتغالی دلیل انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۱۹۳۸

فضاسازی مردان پرتغالی دلیل انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی!

به نظر می‌رسد فضاسازی های صورت گرفته از سوی سرمربی سابق تیم ملی علیه ایران،مشکلاتی را در روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی به زودی و قبل از پایان سال ۹۷ معرفی خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد، در ادامه مسئولان فدراسیون باز هم اعلام کردند که سرمربی تیم ملی برای بازی‌های فیفادی و دوستانه پیش رو انتخاب خواهد شد اما تا امروز این اتفاق رخ نداده اگر چه به نظر می‌رسد برخی تحرکات روند انتخاب سرمربی تیم ملی را دچار کندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این روزها مراحل مربوطه به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در حال انجام است اما پیگیری‌ها حاکی از بروز برخی سنگ‌اندازی‌ها در این زمینه است که البته مسئولان فدراسون فوتبال در تلاش هستند این مشکلات را به هر شکل ممکن حل کنند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ فدراسیون به اظهارات تند کی‌روش  


یکی از مهم‌ترین مباحث مطروحه در این باره، فضاسازی‌هایی است که کارلوس کی روش به محض خروج از ایران علیه فوتبال ایران انجام داده است. اعلام شکایت رسمی از ایران به فیفا توسط وکیل این مربی پرتغالی و....مواردی بوده که سرمربی سابق تیم ملی در این مدت در انجام آن فروگذار نبوده است. ظاهراً در این ماجرا فیلیپه مدیر رسانه‌ای سرمربی سابق تیم ملی که اینک در کلمبیا او را همراهی می‌کند، به شکل منظم فضاسازی را مهندسی کرده و ظاهراً در این مساله موفق هم بوده است.


ظاهراً در میانه مذاکرات صورت گرفته بین فدراسیون فوتبال ایران و گزینه‌های نهایی و جدید نیمکت تیم ملی، اشاره‌هایی به این مباحث شده و ظاهراً موضوع به این شکل برای مربیان جدیدی که فدراسیون با آنها در حال مذاکره است جا افتاده که فدراسیون فوتبال اساساً توانایی عمل به هیچ یک از تعهدات خود را ندارد و فاقد امکانات اردویی، زمین تمرین، هتل و است و همین موضوع باعث ایجاد کندی روند به نتیجه رسیدن تاج با گزینه‌های مد نظر شده است.


با وجود اظهارات کی روش، هر گزینه‌ای از کشورمان ذهنتی تاریک خواهد داشت که با توجه به حمایت‌های صورت گرفته حداقل از تیم ملی بزرگسالان در سال‌های اخیر به دور از واقعیت تلقی می‌شود.
باید دید فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج بحران پیش رو چگونه مدیریت خواهند کرد؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند