Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوپا دل ری فقط در مرحله نیمه نهایی رفت و برگشتی است و در بقیه مراحل تک حذفی.

طرفداری - مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا دقایقی پیش با رای قاطع، ایده‌های لوییس روبیالس را تایید و مصوب کرد.

به گزارش مارکا، تغییراتی که در ادامه بند به بند می‌آید در حال حاضر به تصویب رسیده و لازم الاجراست و فقط لالیگا حق اعتراض به آن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نهاد تحت نظر خاویر تباس به تقویم و ایده‌های فدراسیون انتقادی داشته باشد، شکایتش را به CAS می‌فرستد تا این دادگاه درباره اینکه طرح پیشنهادی کدام نهاد بهتر است، تصمیم گیری کند. مصوبات جلسه امروز به این شرح است:

116 تیم از جمله چند تیم محلی و منطقه‌ای از فصل آینده در کوپا دل ری شرکت می‌کنند.  6 مرحله حذفی و فینال به صورت تک بازی برگزار می‌شود و فقط نیمه نهایی رفت و برگشتی خواهد بود. 4 تیم حاضر در فرمت جدید سوپرکاپ اسپانیا، در دو مرحله حذفی ابتدایی کوپا دل ری شرکت نمی‌کنند. اولین بازی این تورنمنت روز 18 دسامبر برگزار می‌شود؛ دو بازی مرحله نیمه نهایی به ترتیب روز 4 و 12 مارس و فینال هم روز 18 آوریل برگزار می‌شود. هیچ تیم حرفه‌ای شامل تیم‌های لالیگا و دسته دوم در زمین چمن مصنوعی بازی نخواهد کرد و فقط تیم‌های محلی با موافقت یکدیگر و فدراسیون مجاز هستند روی چمن مصنوعی بازی کنند.

اما سوپرکاپ اسپانیا:

با حضور 4 تیم برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم لالیگا و فینالیست‌های کوپا دل ری اگر تیمی در هر دو تورنمنت جزو برترین‌ها بود، سهمیه به لالیگا می‌رسد و نه کوپا دل ری. امسال رئال مادرید به عنوان تیم سوم در تورنمنت حضور خواهد داشت. سوپرکاپ اسپانیا شامل 3 بازی می‌شود. دو نیمه نهایی و یک فینال. تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه نهایی: 8 و 9 ژانویه. تاریخ برگزاری فینال: 12 ژانویه. بازی‌های نیمه نهایی به این صورت خواهد بود: قهرمان کوپا دل ری با تیم دوم لالیگا/ قهرمان لالیگا با نایب قهرمان کوپا دل ری

به احتمال قریب به یقین تقویم بازی‌های فوتبال اسپانیا از فصل آتی همین است. هفته اول لالیگا قرار است روز 18 آگوست باشد و هفته پایانی روز 24 می 2020.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد