Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:39:10 GMT

سکانس‌هایی از فیلم من دیوانه نیستم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۲۵۵۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا امینی محصول سال 1395 است. تعدادی بیمار روانی به آسایشگاهی وسط جزیره‌ای در شمال کشور زندگی منتقل می‌شود و در مواجهه آنها با دیگر بیماران اتفاقات تلخ و شیرینی رخ می‌دهد. مهران احمدی، مجید صالحی، پانته‌آ مهدی‌نیا، محمدرضا هدایتی، دانیال مقدم، برزو ارجمند، هادی کاظمی، سیروس کهوری‌نژاد، امید روحانی، محمدرضا داوودنژاد، پوریا میاندهی، مهدی ماهانی، شیما مرزی و پژمان جمشیدی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر توسلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و روزبه کلباسی و علیرضا امینی این اثر را تدوین کردند. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری‌های جشنواره کن ۷۷ برای عاشقان سینما

همشهری آنلاین نوشت: کارگردانانی که در کن هفتادوهفت حضور دارند برای دوستداران سینما کنجکاوی‌ برانگیزند. فرانسیس فورد کاپولا در آخرین فیلمش که سال‌هاست به آن اندیشیده چه کرده؟ ژاک اودیار این بار کدام مسئله اجتماعی را دستمایه ساخت فیلمش کرده؟ گای مدین و سایر نامداران سینما چه ارمغانی برای کن دارند؟

در هفتادوهفتمین جشنواره فیلم کن که از ۱۴ تا ۲۵ می امسال به ریاست گرتا گرویگ برگزار می‌شود، فیلمسازان برجسته‌ای از کشورهای مختلف حضور دارند که دوستداران سینما از مدت‌ها پیش مشتاق تماشای جدیدترین فیلم‌های‌شان هستند.

برگزارکنندگان جشنواره کوشیده‌اند، مثل هر سال، آثار متنوعی از کارگردانانی با سبک‌های متفاوت را در بخش‌های مختلف این جشنواره به نمایش درآورند و ضمن حفظ اعتبار هنری این رویداد سینمایی، جنبه‌های تجاری و عامه‌پسند آن را نیز ارتقا دهند.

از بخش رقابتیِ نخل طلا که نام‌های بزرگانی چون فرانسیس فورد کاپولا، دیوید کراننبرگ، ژاک اودیار، پل شریدر، یورگوس لانتیموس، پائولو سورنتینو و آندره‌آ آرنولد در آن به چشم می‌خورد تا بخش خارج مسابقه با حضور جورج میلر و گای مدین تا بخش نوپای «کن پریمیر» که لئو کاراکس و آلن گیرودی در آن حضور دارند تا اسم‌های کمترآشنای بخش نوعی نگاه برای تماشاگران عام از این حکایت دارد که جشنواره کن ۱۰ روز شگفت‌انگیز دیگر برای سینما تدارک دیده است.

نخل‌برده‌ها

از میان کارگردانان حاضر در بخش رقابت اصلی، فرانسیس فورد کاپولا پیش‌تر دو بار برای فیلم‌های «مکالمه» (۱۹۷۴) و «اینک آخرالزمان» (۱۹۷۹) برنده نخل طلا شده و به همراه ۸ کارگردان دیگر که تازه‌نفس‌ترین‌شان روبن استلوند سوئدی است، به افتخار بزرگ دریافت ۲ نخل طلا نائل شده است.

کاپولا امسال «مگالوپولیس» را به کن آورده که آن را با سرمایه شخصی ساخته و کسانی که موفق به تماشای آن در اکران‌های خصوصی شده‌اند، می‌گویند با فیلمی عجیب و نامتعارف روبه‌روییم که شاید حادثه‌ای تازه در سینما باشد.

ژاک اودیار دیگر کارگردانی است که قبلا برای «دیپان» (۲۰۱۵) لذت دریافت جایزه نخل طلا را چشیده است. فیلم جدید اودیار در کن امسال «امیلیا پرز» نام دارد که موزیکالی جنایی کمدی است و سلنا گومز و زویی سالدانا در آن کارلا سوفیا گاسکون را در نقش اصلی فیلم همراهی می کنند.

پل شریدر هم که با فیلم «آه، کانادا» در بخش رقابتی حاضر است، قبلا نخل طلا را برای فیلمنامه «راننده تاکسی» برده است. ریچارد گر و یوما تورمن در درام اقتباسی شریدر حضور دارند.

یک اکشن جانانه

جورج میلر، کارگردان ۷۹ ساله استرالیایی، اسپین آف و پریکوئل «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» را با بازی آنیا تیلر جوی و کریس همسورث در نقش‌های اصلی به کن آورده است. منتقدان «کایه دو سینما»، نشریه سینمایی مهم فرانسوی، در سال ۲۰۱۵ از «مکس دیوانه: جاده خشم» استقبال کردند و باید صبر کرد و دید واکنش‌ها به قسمت جدید فرنچایز «مکس دیوانه» چطور خواهد بود.

شخصیت فیوریوسا با بازی شارلیز ترون در «مکس دیوانه: جاده خشم» با آن دست مصنوعی و اجرای چشمگیر ترون به محبوبیتی فراوان رسید و تصمیم بر این شد که فیلمی مجزا درباره این شخصیت ساخته شود. با توجه به موفقیت ترون در ایفای این نقش تصور بر این بود که او در فیلم مربوط به فیوریوسای جوان خودش عهده‌دار نقش اصلی شود، اما این اتفاق نیفتاد و آنیا تیلر جوی جای او را در این دنباله گرفت.

کنجکاوی برانگیزها

لئو کاراکس فیلم «این من نیستم» را که گویا به لحظات مهم حرفه کارگردانی‌اش در طول ۴۰ سال می‌پردازد به کن آورده است. آلن گیرودی که با فیلم عجیب و غریب «عمودی ایستادن» (۲۰۱۶) مورد توجه قرار گرفت، تریلر «Misericordia» را در کن به نمایش می‌گذارد.

فیلم‌های گیرودی معمولا موافقان و مخالفان سرسختی دارد و این فیلمش هم احتمالا از این ویژگی مستثنی نیست. هر دو این کارگردانان در بخش «کن پریمیر» هستند که از سال ۲۰۲۱ ایجاد شده است.

مگوئل گومز و آندره‌آ آرنولد هم از جمله کارگردانانی هستند که مطمئنا با فیلم های‌شان به گرمای جشنواره خواهند افزود. گومز با «گرند تور» و آرنولد با «پرنده» در روز نمایش فیلم‌شان در کن صندلی های سینما را پر خواهند کرد و منتقدان با اشتیاق به تماشای فیلم‌شان خواهند نشست.

فیلم «شایعات» گای مدین و ایوان جانسون و گالن جانسون هم که یک کمدی سیاه است، از دیگر کنجکاوی‌برانگیزهای کن امسال است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعلام فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۲۴ ؛ ایران هیچ نماینده‌ای ندارد اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • سکانس‌هایی از فیلم کله پوک
  • غافلگیری‌های جشنواره کن ۷۷ برای عاشقان سینما