Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد گفت: تمام کمالات و فضائل اخلاقی در امام راحل به کمال رسیده بود لذا بزرگداشت و تجلیل از امام خمینی (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی و ملی دارد، زیرا خود را مدیون امام (ره) می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه تجلیل از امام (ره) تجلی خوبی‌ها و ارزش‌ها است تصریح کرد: نیاز جامعه امروز به ویژه نسل جوان بر شناخت آرمان، اندیشه، سیره، مجاهدت و زندگی امام راحل (ره) است.

صدفی تصریح کرد: بزرگداشت امام (ره) وظیفه دینی، انقلابی و ارزشی است و باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب و بیانیه رهبری انجام وظیفه شود.

وی به بند‌های هشتگانه امام (ره) اشاره کرد و گفت: یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) به عنوان مطالبه در زمینه فرهنگی و ترویج ارزش و خوبی‌ها در جامعه و معنویت هر چه بیشتر و مبارزه با فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر خود واجب می‌داند در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه با مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موثر باشد.

صدفی بیان کرد: باید در راستای گام دوم انقلاب، اقدام عملی انجام شود و بهترین فرصت برای ما مراسم ملی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تبیینی طی سال جاری بیشتر برگزار می‌شود تصریح کرد: امسال تأکید بر کیفی برگزار شدن برنامه است لذا باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان در این راستا استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برنامه ۱۳ خرداد به عنوان برنامه محوری آیین بزرگداشت امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: ۱۵ خرداد نیز برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

صدفی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اشاره و تصریح کرد: دهم خرداد نیز راهپیمایی عظیم این روز برگزار می‌شود و به زیاده خواهی‌های استکبار جهانی پاسخ داده خواهد شد.

وی گفت: طی سال‌های اخیر شاهد توطئه‌های مختلفی از سوی بیگانگان بوده ایم لذا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسئله به خوبی مدیریت شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به سالروز آغاز رهبری؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به عنوان مناسبتی مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این مهم نیز باید در اجرای برنامه‌ها مد نظر قرار گیرد.

صدفی با بیان اینکه دانشگاه‌ها در زمینه تولید محتوا به کمک ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) بیاید افزود: نگاه امام راحل (ره) به اسرائیل از همان سال‌های ۴۲ و ۴۳ به عنوان غده سرطانی بوده لذا دانشگاه‌ها باید اینگونه مطالب را تبیین کنند.

وی به تبیین اندیشه‌های حضرت امام راحل اشاره کرد و افزود: امام در سال ۵۸ در بحث تولید داخلی مسائل مهم و اساسی و بنیادی را مطرح کرده اند که باید امروز مد نظر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به اجرای برنامه‌هایی در زمینه تبیین اندیشه‌های امام راحل در حوزه بازاریان و اصناف اشاره کرد و گفت: بازار نقش مهمی در زمینه معیشت مردم ایفا می‌کند لذا به منظور تبیین اندیشه‌های امام (ره) در این بخش باید تلاش شود.

صدفی تاکید کرد: در زمینه تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی بر زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده تاکید شده لذا توصیه زندگی به سبک حضرت امام (ره) در بخش‌های مختلف از جمله مسابقاتی، چون کتابخوانی مورد تاکید است. وی با بیان اینکه باید از تمامی اسناد به جا مانده از زندگی حضرت امام (ره) در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی استفاده و بهره گرفت تصریح کرد: به عنوان مثال می‌توان حتی از یک عکس امام (ره) که در حال تعارف چای به خانواده شان هستند؛ بهره‌های زیادی برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: اداره کل کتابخانه‌های استان کرمان کتاب راه امام خمینی (ره) را تهیه و به منظور برگزاری مسابقه بین اقشار مختلف جامعه توزیع کنند.

صدفی با بیان اینکه باید در برگزاری برنامه‌ها از حضور همه اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان بهره گرفت تصریح کرد:نامگذاری صرف برنامه‌ها به عناوین منتسب به امام راحل کافی نیست، زیرا اکنون در فضای مجازی برخی دشمنان داخلی و خارجی در صدد تخریب شخصیت امام (ره) و جوانان ما اکنون نیازمند شناخت بیشتر شخصیت امام (ره) هستند.

وی از دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) خواست تا برنامه‌ها را در نشست بعدی با عنوان و تعداد اعلام کنند.

انتهای پیام/ی

در فضای مجازی برخی دشمنان داخلی و خارجی در صدد تخریب شخصیت امام (ره) هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین