Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بهداشت محیط شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۴۱ تن مواد غذایی و آرایشی بهداشتی فاسد در اسلام آباد غرب کشف و ضبط شده است. ‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس بیگلری مسئول بهداشت محیط شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی های بهداشت محیط مرکزبهداشت اسلام آبادغرب در اماکن عمومی ومراکز تهیه وتوزیع رو درایام نوروز( از ۲۰ اسفند ۹۷ لغایت ۲۰ فروردین )۹۸ با شدت بیشتری انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طی این مدت توسط بازرسان بهداشت و محیط شهرستان  ۳ هزار مورد بازرسی از اماکن صنفی شهرستان صورت گرفته که در این رابطه ۴۱ تن و ۸۳۰ کیلوگرم میوه و مواد غذایی و آرایشی بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده است.

 مهندس بیگلری گفت: در این راستا ۱۸ پرونده تخلف برای متخلفین تشکیل و ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ گردید.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰ نمونه غذایی و۱۰ نمونه از گوشت رستوران ها جهت تعیین کیفیت تهیه وبه آزمایشگاه معاونت غذا ودارو ارسال شد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: همچنین در این راستا بازدیدهای مشترکی به همراه سایر ادارات نظارتی ازقبیل اتحادیه های محترم صنفی، بازرسین محترم صمت، دامپزشکی، دادستان محترم ،ریاست محترم اداره تعزیرات وسایر نهادهای ذیربط انجام شد که بعضا منجر به صدور رای هایی در محل مورد بازدید منجر شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد