Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:20:34 GMT

بانوان کاراته اسدآباد پنج مدال کشوری کسب کردند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۳۲۵

بانوان کاراته اسدآباد پنج مدال کشوری کسب کردند

همدان- ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: تیم کاراته بانوان سبک کیوکوشین شهرستان اسدآباد پنج مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند.

سیروس امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که به مدت 2 روز و در 2 رده سنی خردسالان و نونهالان به میزبانی شهرستان اسلام آباد از توابع استان کرمانشاه برگزار شد، تیم منتخب اسدآباد صاحب یک مدال طلا، یک نقره و سه نشان برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این پیکارها و در رده سنی خردسالان اسرا پروانه مدال طلا کسب کرد و در رده سنی نونهالان هستی شهبازی پاک مدال نقره و پریسا ملکی فیض، ستایش قادری و ستایش سلیمانی مدال برنز به دست آوردند.
تیم کاراته بانوان سبک کیوکوشین ساباکی IKSO اسدآباد به نمایندگی از استان همدان در این رقابت ها شرکت کرد.
استان همدان از قطب های اصلی کاراته کشور است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته بانوان قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی

سیدحسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از تمام استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان همدانی‌ها هستند.

وی افزود: خوشبختانه یک هم‌افزایی خوبی در میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان وجود دارد و همین موضوع باعث شده این استان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته کشور با اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، گفت: تیم‌های ملی ما در سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهمترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ما در سال ۱۴۰۳ سال بسیار پر ترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در همه رده‌های پایه در فلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین، مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، بیان کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهاً یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: در اجرای این مسابقات هم تیم اجرایی همدان سنگ تمام گذاشته است.

طباطبایی با اشاره به پیشنهاد به استاندار همدان گفت: بنده به استاندار همدان پیشنهاد داده‌ام با توجه به ظرفیت سخت افزاری همدان این استان به عنوان کمپ بین‌المللی برای تیم‌های ملی کاراته معرفی شود.

وی افزود: با توجه به آب و هوای همدان این استان می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

کد خبر 6080371

دیگر خبرها

  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان
  • همدان، میزبان ۴ هزار کاراته کا در انتخابی تیم ملی
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان