Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:41:34 GMT

ریگان صاحب اداره تعزیرات حکومتی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۴۴۴

ریگان صاحب اداره تعزیرات حکومتی شد

کرمان - ایرنا - به منظور رسیدگی به تخلفات اقتصادی و تسهیل امور مردم اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ریگان واقع در شرقی ترین نقطه استان کرمان افتتاح و راه اندازی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح اداره تعزیرات حکومتی ریگان با اشاره به اینکه افرادی که به حقوق مردم در زمینه اقتصادی اجحاف داشته باشند با سرعت و کوتاهترین زمان به نتیجه می رسند تصریح کرد: تخلفات اقتصادی مرجع صالحه و رسیدگی تعزیرات حکومتی است که این مهم با کشفیات بهداشت و درمان و نیروی انتظامی محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارسلان میری بیان داشت: با راه اندازی تعزیرات حکومتی فرایند رسیدگی به پرونده ها با سرعت زمان بیشتری انجام و از رفت و آمد شهروندان به شهرستانهای مجاور جلوگیری می شود.
مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه مشکل نیروی انسانی اداره تعزیرات شهرستان ریگان در آینده نزدیکی برطرف خواهد شد خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرستان های استان و شهرستان های تازه تاسیس در زمینه کمبود نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه هستیم.
/9895/7442/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعزيزات حكومتي ريگان كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو

جام جم آنلاین - خوزستان، فریبا منجزی پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت) با اعلام این خبر گفت: پرونده قاچاق 300 عدد سنسور قاچاق خودرو  به ارزش یک میلیارد و 252  میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را  به پرداخت یک میلیارد و 252 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

 

به گفته وی؛ پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و 572  میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود :  ماموران پلیس فرودگاه اهواز  این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس