Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه تلفنی درباره اوضاع سوریه و تحریم‌های ایران گفتگو کردند.

ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که اردوغان در این تماس تلفنی با ترامپ درباره همکاری پایدار در مبارزه با تروریسم توافق کرد.

رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در این تماس تلفنی درباره تشکیل یک کارگروه درباره موضوع سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ نیز گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این تماس تلفنی بر افزایش حجم تبادل تجاری تا ۷۵ میلیارد دلار در سال تاکید کردند.

 

در حال تکمیل...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ اردوغان تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد

رئیس جمهور ترکیه در صدر هیأتی بلندپایه و بعد از ۱۲ سال وارد بغداد -پایتخت عراق- شد.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، ظهر امروز (دوشنبه)، در صدر هیأتی بلندپایه از وزرای این کشور وارد بغداد شد.

رئیس جمهور ترکیه بعد از ۱۲ سال به عراق سفر کرده است. «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه اخیرا اعلام کرد که در جریان این سفر دو طرف بیش از ۲۰ توافقنامه و قرارداد امضا خواهند کرد.

به گفته منابع عراقی، اردوغان در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس جمهور، رئیس پارلمان عراق و تعدادی از مقامات ارشد منطقه کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

رسانه‌های ترکیه‌ گزارش داده‌اند که در این سفر، مسئله آب، طرح «راه توسعه» و چند مسئله راهبردی دیگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر خارجه ترکیه اخیرا در کنفرانسی در باره این سفر گفت: «هدف ما توسعه روابط با عراق است به‌گونه‌ای که ثبات منطقه‌ای، رونق و توسعه ممکن شود و ما روابط خود را نهادینه کنیم.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد