Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:16:53 GMT

ایمیدرو در تکمیل بیمارستان تکاب مشارکت می کند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۷۰۱

ایمیدرو در تکمیل بیمارستان تکاب مشارکت می کند

همایون هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت 150 میلیارد ریالی این سازمان در تکمیل بیمارستان نیمه تمام تکاب مورد موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: با تخصیص این اعتبار و مشارکت سازمان ایمیدرو، بیمارستان 64 تختخوابی نیمه تمام تکاب پس از 12 سال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علاوه بر تامین اعتبار مورد نیاز، به دنبال رفع موانع تکمیل این طرح عمرانی و بهداشتی نیمه تمام تکاب نیز هستیم، ادامه داد: عملیات احداث بیمارستان 64 تختخوابی تکاب از سال 1386 آغاز شده اما تاکنون به علت محدودیت منابع مالی و وجود معارض زمین به بهره برداری نرسیده است.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این بیمارستان هم اینک از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و احداث آن تاکنون 160 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.
وی با ابراز امیدواری از تسریع در تکمیل این بیمارستان با مشارکت سازمان ایمیدرو گفت: این بیمارستان از مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام و اصلی ترین نیازهای تکاب است که با بهره برداری از آن مشکل کمبود فضاها و تخت بیمارستانی در این شهرستان حل و تخصص ها و تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز نیز در آن مستقر خواهد شد.
هاشمی افزود: زیرساخت های اصلی این بیمارستان احداث و تجهیزات مورد نیاز آن نیز خریداری شده است و از این رو با تخصیص اعتبار مورد نیاز، پیشرفت 100 درصدی و تکمیل این طرح در زمان مناسب محقق خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که از زیر مجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود به عنوان مجری طرح تولید و استحصال طلای معدن زرشوران تکاب فعالیت می کند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و تنها بیمارستان این شهرستان نیز حدود پنجاه سال قدمت دارد و سال احداث آن مربوط به دهه چهل شمسی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان تجهیزات پزشکی معدن وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل