Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در واکنش به قتل طلبه همدانی توسط یکی از اراذل و اوباش گفت: به عنوان دستگاه قضایی در حدود وظایف قانونی خود در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنیم و باید این فضا را برای افراد مستعد ارتکاب جرم و قانون‌گریزان، نا امن کنیم.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی درباره قتل یک طلبه در همدان توسط یکی از اراذل و اوباش اظهار کرد: متهم این جنایت اخیر در همدان چند روز در فضای سایبری اقدام به تهدید و قدرت‌نمایی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما به عنوان دستگاه قضایی در حدود وظایف قانونی خود در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنیم و باید این فضا را برای افراد مستعد ارتکاب جرم و قانون‌گریزان، نا امن کنیم. برچسب ها: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ، قتل ، طلبه همدانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قتل طلبه همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان