Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده مهم‌ترین اولویت خراسان شمالی در سال ۹۸ است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمدعلی شجاعی امروز در شورای هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی اظهار داشت: بازسازی منازل مسکونی تخریبی ناشی از سیل به ویژه در بخش روستایی و ایجاد ابنیه در راه‌های روستایی دو اولویت مهم استان در سال 98 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

500 بسته لوازم منزل اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام وارد خراسان شمالی شدسیل آمد و پرده از چهره محرومیت خراسان شمالی گشود؛ زیرساخت‌هایی که در بستر رودخانه قد علم کرده‌اندبنیاد برکت احسان 1000 رأس دام به سیل‌زدگان خراسان شمالی اهدا می‌کند

 وی افزود: متاسفانه تا پیش از این با اندک باران در استان راه‌های روستایی قطع می‌شد چرا که هیچ گونه ابنیه‌ای در مسیر راه‌های روستایی وجود ندارد لذا هرگونه اعتباری که از سطح ملی به استان در خصوص خسارات ناشی از سیل تزریق شود در وهله اول باید در دو بخش مسکن و ابنیه راه‌های روستایی هزینه شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در راستای جبران خسارات ناشی از سیل در استان تصریح کرد: سیل اخیر در استان باعث شد که در آینده شاهد رونق استان در بخش مسکن باشیم لذا از تمام توانمندی‌های سازمان نظام مهندسی و انجمن صنفی پیمانکاران حداکثر استفاده خواهد شد.

شجاعی در ادامه با اشاره به تنگ‌دستی خانواده‌هایی که در سیل اخیر سرپرست خود را از دست داده اند خاطرنشان کرد: باتوجه به سرکشی‌هایی که از این خانواده ها صورت گرفت مشخص شد که این عزیزان در اوج فقر و تنگدستی به سر می‌برند و تنها داشته های آنان مریضی و ناراحتی قلبی بود لذا بر آن شدیم که این خانواده ها را در بخش دو مسکن و معیشت تحت پوشش قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه ضریب بیمه در کشور 2 است، افزود: متاسفانه بخش بیمه در کشور ضعیف عمل کرده و تبع آن در خراسان‌شمالی نیز ضعیف‌تر هستیم لذا باید یک بار برای همیشه بحث بیمه را در استان جمع کنیم چراکه اکنون صنعت بیمه در حال ورشکستگی است.

شجاعی در پایان اضافه کرد: بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل باید با کیفیت و با استحکام مورد تایید صورت بگیرد چراکه مردم از مسئولان انتظار بهترین خدمات را دارند و باید در راستای شخصیت و شأن واقعی مردم استان گام برداریم تا مبادا حق آن ها پایمال شود.

انتهای پیام/ ت

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌شمالی، مهسا پرنیان با اشاره به ثبت‌نام ۱۲۰۵ داوطلب در استان گفت: از این تعداد ۸۰۳ نفر خواهران و ۴۰۲ نفر نیز برادران هستند.
وی گفت: این آزمون صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین همزمان با سراسر کشور در مرکز آزمون جهاددانشگاهی در محل مجموعه جهاددانشگاهی و دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.
داوطلبان تمامی اخبار مربوطه و اطلاعیه‌های پیرامون این موضوع را از سایت مذکور پیگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • فصل طغیان آفات در کشاورزی خراسان‌شمالی
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی