Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:29:15 GMT

هفته کارگر و روز شوراها در لاهیجان گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۴۴۳

هفته کارگر و روز شوراها در لاهیجان گرامی داشته شد

لاهیجان - ایرنا - طی مراسمی در سالن همایش های شهرداری لاهیجان ، هفته کارگر و روز شورا گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان روز دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در قوانین جمهوری اسلامی نیز به کارگر توجه خاصی شده و دولتمردان در تلاشند تا درمقابل خدمات و زحمات کارگران امکانات و تسهیلاتی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار لاهیجان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرداری لاهیجان از معدود شهرداری هایی است که توانسته در دو سال متمادی بودجه مصوب را محقق کند و در پرداخت معوقات سال های گذشته نیز نمره مطلوبی بگیرد .
مسعود کاظمی با اشاره به رونمایی از کتاب راهنمای گردشگری به چهار زبان فارسی ، عربی ، روسی و انگلیسی توسط شهرداری لاهیجان به عنوان اولین کتاب بین شهرداری های کشور افزود:مسئولان لاهیجان سعی کرده اند که این شهر همواره جزء اولین ها باشد و به عنوان شهر همدلی ، همراهی و همگامی مطرح شود.
وی اظهار داشت:روز شورا روز تعمیق مردم سالاری و از اتفاقات خوبی بود که در جمهوری اسلامی رخ داد و مردم توانستند با تشکیل شورا بطور مستقیم به نمایندگان خود دسترسی پیداکنند .
سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را سال رونق تولید نامیدند و کارگران سربازان واقعی این عرصه هستند.
وی یادآورشد: از 650شهید شهرستان لاهیجان 40شهید از قشر کارگر بودند که باید برای این شهدا نیز بطور ویژه مراسم تجلیل برگزار شود.
جواد تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی این شورا نیز کارگران را به عنوان نیروی محرکه هر کشوری دانست و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه ها، نیروی انسانی و کارگری آن است که اگر نباشند زندگی نمی تواند بصورت عادی جریان داشته باشد.
وی افزود:کارگران بدون ریا کار می کنند و نتیجه تلاش های خود را در اختیار مردم قرار می دهند و مسئولان به عنوان خادمان مردم باید شرایط عزتمندی و سلامتی آنان را فراهم کنند.
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی لاهیجان نیز گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت روز کارگر نام گذاری شده و در مراسم امروز ، از تعدادی از کارگران تقدیر می شود.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
6029/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كار و كارگر لاهيجان گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • خداقوت کارگر
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند