Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:26:45 GMT

چند خبر کوتاه ورزشی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۵۷۱

چند خبر کوتاه ورزشی در خراسان جنوبی

حمیدی، رییس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تیم پینگ پنگ پسران استان به مسابقات قهرمانی پینگ پنگ طرح هوپس کشور که در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی استان مازندران برگزار خواهدشد، اعزام شد.


وی افزود: در این دوره از مسابقات امیر حسین رسانی، احسان علمی، طا‌ها سلیمانی و سید محمد متین طالبی به مربیگری و سرپرستی علیرضا عشقی نمایندگان استان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ طرح هوپس کشور از یازدهم اردیبهشت سال جاری لغایت سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی استان مازندران، شهرستان ساری برگزار خواهدشد.


باخت تیم فوتسال پیشگامان خراسان جنوبی در رقابت‌های لیگ مناطق دسته سه کشور


تیم فوتسال پیشگامان بیرجند در رقابت‌های لیگ مناطق دسته ۳ کشور در اولین دیدار متحمل شکست شد


قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تیم فوتسال مردان پیشگامان بیرجند در رقابت‌های مناطق لیگ دسته ۳ کشور در رده سنی بزرگسالان مردان کشور در اولین دیدار خود مقابل پرسی ایران گاز با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست شد.


وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۸تیم در قالب ۲ گروه به میزبانی شهرستان شاهین شهر اصفهان در حال برگزاری است.


رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در این دوره از مسابقات نماینده استان با تیم‌های شاهین شهر نوین اصفهان، صدرا زاهدان، پرسی ایران گاز، پیشروان فریدون شهر، پتروشیمی لرستان، منصوری شاد کاشان و کیان اسلامشهر حضور دارند.


تیم پیشگامان بیرجند با تیم‌های پیشروان فریدون شهر، پتروشیمی لرستان و پرسی ایران گاز تهران هم گروه است.


پایان رقابت‌های مینی گلف بانوان شاغل شهرداری و سازمان‌های تابعه در بیرجند


طالبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: رقابت‌های مینی گلف بانوان شاغل شهرداری و سازمان‌های تابعه در بیرجند به مناسبت روز شهروند و شورا‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی پوریا برگزارشد.


وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۰ نفر شرکت کردند که سمانه نظام دوست، حوا احمد پور، ریحانه شبانی و فاطمه پنبه کار به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز مردان ایران برای معرفی دومین ملی پوش کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.   در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.   در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.   پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر نخست کشورمان در رنکینگ جهانی با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.   رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند