Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:03:29 GMT

مردم نباید تاوان کم‌کاری مسئولان را بدهند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۹۸۱

مردم نباید تاوان کم‌کاری مسئولان را بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری شامگاه یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده خراسان شمالی با انتقاد از عملکرد ضعیف آب منطقه‌ای نسبت به لایروبی نکردن رودخانه‌ها، اظهار کرد: آب منطقه‌ای استان طی نیم قرن گذشته هیچ نظارتی بر روی رودخانه‌ها نداشته است.

جعفری با بیان اینکه مسیر رودخانه مملو از سیمان، شن و ماسه است، تصریح کرد: نمی‌دانم معیار نیازسنجی آقایان از ارائه آماری مبنی بر اینکه ۱۰۰ کیلومتر از مسیر رودخانه‌های استان نیاز به لایروبی دارد چیست؟ آمار بالاتر از اینهاست باید آب منطقه‌ای از فرصت و اعتبارات موجود نهایت بهره را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: امروز خبر دادند که دو مدیر در استان گلستان به دلیل کم‌کاری تحت تعقیب هستند، ما نمی‌خواهیم در این استان شاهد چنین مسائلی باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اولویت ما حل مشکلات مردم است و آنچه می‌گوئیم به نفع آب منطقه‌ای استان خواهد بود.

مسلم محمد یاران، دادستان بجنورد نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه با فرمانداران در زمینه مقابله با موانع حریم رودخانه‌ها همکاری خواهد داشت، گفت: با احداث‌های که در حریم رودخانه انجام شده توسط شخص حقیقی یا حقوقی مقابله خواهد شد.

کد خبر 4603918 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی سیل لایروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با بی حجابی قطعاً با باندهای مروج فساد و فحشاء در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد شد و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

به گفته وی، صدای امثال علی نژادها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشور ما را ویران کند اما زهی خیال باطل که نمی‌دانند امثال شهید سلیمانی‌ها مقابل آنها می‌ایستند و ناکامشان می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: قطعاً اینکه نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه است.

جابری انصاری گفت: اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی این مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: مردم متدین البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش‌ها حمایت قاطع دارند. قطعاً جهاد تبیین یکی از اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قائل بر این هستیم که خانواده‌ها نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش‌ها توجه جدی داشته باشند. با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان‌ها و معابر ضروری است.

وی گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌های قانونی، خواهند بود.

کد خبر 6087320

دیگر خبرها

  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است