Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان درباره اقدام شهرداری کوهدشت و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا شیراوژن اظهار داشت: روز گذشته فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای سلسله طرح‌های امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش با یک دستگاه خودروی بدون پلاک شهرداری کوهدشت مواجه شد که مأمور قصد اعمال قانون آن را داشته اما راننده خاطی با بی توجهی به مأموران از محل متواری شده و خودروی مذکور را به محوطه شهرداری انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهردار و عوامل شهرداری به محض اطلاع از موضوع با فراخوان دیگر کارکنان خود و آوردن دستگاه‌های سنگین، خیابان سپاه و خیابان اصلی منتهی به فرمانداری را مسدود و با قطع چراغ‌های راهنمایی شهر به دنبال برهم زدن جو عمومی جامعه و جلوگیری از آمد و شد مردم برمی‌آیند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در این تجمع تعدادی از اوباش و اراذل با یاری دادن عوامل شهرداری باعث ایجاد بی‌نظمی می‌شوند، گفت: حال شهردار و عوامل شهرداری این عمل خلاف قانون خود را در فضای مجازی به شکلی وارونه اعلام داشته که این موضوع مربوط به زمین در اختیار نیروی انتظامی بوده، این درحالی است که زمین مورد اشاره توسط شخصی معلوم با حضور اعضای شورای‌شهر و شهردار به منظور احداث ساختمان اداری نیروی انتظامی و برای خدمت رسانی به مردم اهدا شده است.

سرهنگ شیراوژن ادامه داد: همچنین هیچ‌گونه ارتباطی با عمل خلاف قانون راننده خاطی و شهردار با عنوان یک مسئول دولتی نداشته و نیروی انتظامی و شهرداری در این راستا هیچ‌گونه مشکلی باهم نداشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اعضای شورای خدمت رسانی به مردم زمین شهرداری فرماندهی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه

سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه توضیحاتی بیان کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه «ایکس» خود، توضیحاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه بیان کرد و نوشت: 

چند روزی است موضوع ساخت مسجد در پارک قیطریه به سوژه برخی از فعالان شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و گاهی ادعاهای عجیب‌وغریبی در با این‌بار مطرح می‌شود برای شفافیت و آگاهی افکار عمومی چه نکته را عرض می‌کنم/غ

ساخت مسجد در بوستان‌های فرامنطقه‌ای (پارک‌های بزرگ غیر محله‌ای) مصوبه شورای عالی مساجد تهران را دارد. در سه دهه گذشته 43 مسجد در آن‌ها ساخته‌شده و برای 34 بوستان فرامنطقه‌ای دیگر از جمله پارک قیطریه مصوبه دارد، گرچه از سال‌ها پیش مطالبه مردمی برای احداث مسجد در این پارک وجود داشت.

سرانه ساخت مسجد در تهران در مقایسه با دیگر شهرهای ایران و از آن بدتر پایتخت‌های کشورهای اسلامی بسیار پایین‌تر است؛ اینکه برخی از مساجد موجود نمازگزار کمی دارد یا بازه سنی خاص نمازگزاران در آن‌ها به دلایل متعددی بازمی‌گردد، دلیل خوبی برای عدم توسعه مساجد نیست.

از طرفی استدلال ساخته مسجد در پارک‌های فرامنطقه‌ای به‌رغم وجود مساجد دیگر منطقه هم این است که بخش عمده‌ای از مراجعان به این پارک‌ها اساساً اهل آن منطقه نیستند که محیط پیرامون پارک را بشناسند و به‌دلیل وسعت پارک و جمعیت زیاد حاضران نیاز به مسجد برای نمازگزاران ضروری است.

پارک قیطریه 122 هزار مترمربع است و مساحت در نظر گرفته شده برای مسجد حدود 820 مترمربع یعنی چیزی کم‌تر از 7دهم درصد از کل پارک را شامل می‌شود؛ فضای در نظر گرفته شده در کنج شمال شرقی پارک در آستانه خیابان و در کم‌ تراکم‌ترین بخش پارک به‌لحاظ فضای سبز واقع شده است.

مسجد پارک قیطریه علاوه‌بر درخواست مکتوب مردمی، خیرین نیکوکار از اهالی همان محل هم دارد که همه هزینه‌های ساخت مسجد را متقبل شده‌اند و شهرداری تهران در واقع تسهیل‌گر مشارکت مردم در این امر خیر است.

بعد از طرح برخی ابهامات در رسانه‌ها، شهردار تهران در اولین جمعه ماه رمضان بازدیدی از محل در نظر گرفته شده برای احداث مسجد داشت و پس‌از بررسی دقیق و مشورت با کارشناسان دستور باز طراحی نقشه‌ی مسجد را به‌نحوی که هیچکدام از درخت‌های کهنسال در محل احداث مسجد واقع نشود، داد.

در طرح اولیه 4 درخت کهنسال در طراحی بخش اصلی مسجد قرار می‌گرفت که با تأکید شهردار و با تغییر نقشه ساخت این چهار درخت ارزشمند در حیاط روباز روبروی مسجد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت ، در ضمن هیچ کاربری تجاری و فروشگاه و مغازه و غیره برای طرح مسجد در نظر گرفته نشده و نخواهد شد.

در همه شهرهای دنیا پارک‌ها و بوستان‌های بزرگ با کاربری‌های چندگانه نیازهای متنوعی از شهروندان را برآورده کرده و در کنار توجه به محیط‌زیست با طراحی اکوپارک ها تم پارک‌ها و غیره آن‌ها را به محل دائمی حضور شهروندان تبدیل می‌کنند.

ارتقای پارک‌های تهران به محیط‌هایی با کاربری چندگانه اجتماعی از طریق اضافه شدن فضاهای هنری، آموزشی، فرهنگی و علم و فناوری یکی از رویکردهای راهبردی شهرداری تهران است؛ این تازه غیر از فضاهای ضروری چون سوله‌های مدیریت بحران و غیره است که از سال‌ها پیش در پارک‌ها احداث شده‌است.

در این دوره که حجم درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز و تأسیس پارک‌های جدید و تکمیل پروژه‌های کمربند سبز تهران به گواه آمار و اسناد رشد چشمگیری داشته ساخت دوقطبی کاذب مسجد- درخت ازسوی رسانه‌های اپوزیسیون و رقبای سیاسی در مقابل مردمی که  تغییر در این حوزه را می‌بینند، کار بیهوده‌ای است.

هیچ درختی برای احداث مسجد در پارک قیطریه قطع یا جابه‌جا نمی‌شود

ضمن تشکر از دغدغه‌های ارزشمند فعالان محیط‌زیست و با رعایت نکات این عزیزان، مسجد پارک قیطریه چهل و چهارمین مسجد پارک‌های فرامنطقه‌ای شهر تهران خواهد بود و برآورده کردن طیفی از نیازهای مخاطبان این بوستان مهم و زیبای شهر تهران کمک خواهد کرد.

خلاصه اینکه گزاره درخت قطع می‌کنند تا مسجد بسازند را هم باید به کلکسیون دروغ‌های شاخ‌دار علیه شهرداری تهران اضافه کرد! جهت استحضار مردم شریف تهران، نه درختی قطع می‌شود نه مسجد جدید فضایی از کل پارک را خواهد گرفت و نه این اولین و آخرین مسجد در پارک‌های بزرگ شهر تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه
  • اجرای طرح تئاتر درمانی در مناطق گردشگری اصفهان
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد