Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@15:18:26 GMT

تسکین درد بدون داروهای مُسکن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۵۹۰۸

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که هیپنوتیزم می‌تواند روشی موثر برای تسکین دردهای مزمن باشد و به این ترتیب در بسیاری از موارد جایگزین داروهای مُسکن شود. ناطقان: پزشکان انگلیسی در بررسی‌های خود دریافتند که هیپنوتیزم می‌تواند میزان درد مزمن را در بیماران حدود ۴۲ درصد کاهش دهد و جایگزینی مناسبی برای داروهای مسکن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پزشکان در بررسی روی تاثیر روش هیپنوتیزم روی بیش از ۳۵۰۰ بیمار مشاهده کردند که حدود ۱۵ درصد از این افراد هیپنوتیزم را به عنوان یک روش درمانی بسیار موثر پذیرفته به طوری که میزان کاهش درد در آنان بیش از ۴۰ درصد بوده‌ است.  

بر اساس یافته‌های بدست آمده روش هیپنوتیزم در بیشتر بیماران با کاهش ۳۰ درصدی درد همراه بوده که به طور کلی میزان قابل توجهی است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، طی سال‌های اخیر استفاده نادرست از داروهای مسکن از قبیل کدئین و فنتانیل افزایش یافته و در برخی از کشورها به بحران ملی تبدیل شده‌ است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تسکین ، درد ، داروهای مسکن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تسکین درد داروهای مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند

فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، گفت: توسعه روستایی با بهره‌گیری از منابع طبیعی و کشاورزی راهبردی برای بهبود اقتصادی و اجتماعی جامعه روستایی است که باید مورد توجه متولیان امر به خصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقاوم سازی منازل روستاییان، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی مهمترین مسایلی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی باید در روستاهای این استان عملیاتی کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: عقب افتادگی بسیار جدی و مطالبات انباشته در حوزه‌ مسکن، بخشی از فشار را بر بنیاد مسکن منتقل کرده است لذا از تلاش‌های این مجموعه در کنار دولت قدردانی می‌کنیم.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی به سهیمه‌های ابلاغی محدود نشود و با برنامه‌ریزی شورای مسکن استان، هر جا ظرفیت وجود دارد با لحاظ تقویت استقرار در روستاها، توسعه را دنبال کند.

وی تأکید کرد: قیر رایگان ظرفیت فوق العاده‌ای در راستای افزایش رضایتمندی مردم در روستاها است که باید طبق برنامه‌ریزی و با دقت تخصیص یابد.

مقام عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی با اشاره به لزوم حمایت دستگاه‌ها از فعالیت گروه‌های جهادی و انتظار ویژه از بنیاد مسکن، افزود: تشکیل گروه جهادی مدیران استان با هدف حل مسائل گروه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد.

مخلص‌الائمه همچنین خاطرنشان کرد: خدمات و دستاوردهای نظام باید در قالب‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند کار و فعالیت در جریان است و نهادهای انقلابی باید در این زمینه پیشران باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پایان یک تحقیق جنجالی/ آیا داروهای کاهش وزن منجر به خودکشی می شود؟
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • خبر مهم برای کارگران | حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • خواص اعجاب انگیز دمنوش گل محمدی
  • راه‌های کاهش پوسیدگی دندان