Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@13:21:46 GMT

جشنواره جهانی فیلم فجر صرفا دورهمی بازیگران است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۰۹۰

جشنواره جهانی فیلم فجر صرفا دورهمی بازیگران است

مسعود ردایی، تهیه کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا به فاصله جشنواره جهانی فیلم فجر از استاندارهای جهانی اشاره کرد و گفت: با اینکه برگزاری این جشنواره اتفاق خوبی است اما قطعا از استاندارهای جهانی فاصله دارد متاسفانه این جشنواره بیشتر شبیه دورهمی خانواده سینما کنار هم است.

وی در پیشنهاد به مدیران برگزار کننده این جشنواره افزود: این جشنواره باید در دستورالعمل و ضوابط خود بازبینی انجام دهد تا به استاندارهای جهانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال بسیاری از جشنواره‌های الف در جهان فیلمی که یک بار در یک جشنواره دیگر شرکت کرده را به عنوان نامزد نمی‌پذیرند اما این مسئله در جشنواره ما اصلا رعایت نمی‌شود.

ردایی بیان داشت: اینکه جشنواره ملی فجر را از جشنواره جهانی فیلم فجر جدا کردند اتفاق بسیار خوبی بود اما این دلیل نمی‌شود جشنواره با همین روند ادامه پیدا کند چون در این صورت چیزی به سینمای ایران ما نمی‌افزاید. جشنواره باید یک تیم فکری تشکیل دهد و عملکرد خود را با جشنواره‌های سطح الف جهان مقایسه کند تا بتواند به آن استاندارها نزدیک شود. این ضابطه‌ها می‌تواند جشنواره را نظام‌مند کند. نمی‌توان نادیده گرفت که جشنواره امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده بود اما باز هم جای کار دارد و باید به ایده‌آل‌ها نزدیک شود.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما تهیه کننده مسعود ردایی جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • فیلم| اژه‌ای: «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود