Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:19:20 GMT

پنجمین جشنواره 'باغ رمضان'در بوستان آب و آتش برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۸۰۶

پنجمین جشنواره 'باغ رمضان'در بوستان آب و آتش برگزار می شود

تهران- ایرنا- همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان پنجمین جشنواره 'باغ رمضان' با هدف همدردی و کمک به هموطنان سیل زده از 16 اردیبهشت تا 17 خرداد در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، سفره های آسمانی، برنامه تلویزیونی باغ رمضان، مناجات خوانی اقوام ایرانی، جشن های مردمی و آیین گلریزان جهت جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده با حضور هنرمندان برجسته از ویژه برنامه های پنجمین جشنواره باغ رمضان در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، طالقانی و آسمان نمای گنبد مینا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، این برنامه ها از ساعت 20:30 همزمان با افطار شروع شده و تا ساعت 23 در یک برنامه ریزی مدون میزبان روزه داران خواهد بود.
ترتیل خوانی قرآن، نغمه های قرآنی و نمایش موسیقی از جمله برنامه تلویزیونی باغ رمضان است که از شبکه سه سیما نیز پخش می شود.

تهرام/9353//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره رمضان عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • بساط خیر و برکت زنانه