Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:53:11 GMT

ونگر: لیورپول بُرد کرد که صلاح را خرید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۰۷۸

ونگر: لیورپول بُرد کرد که صلاح را خرید

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با ستایش از محمد صلاح از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا یاد کرد و گفت تصمیم لیورپول برای جذب او تصمیم فوق‌العاده‌ای بوده.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول و ستاره بزرگ مصری‌اش محمد صلاح فردا چهارشنبه به نوکمپ می‌روند تا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیونل مسی و یارانش جدال کنند، آرسن ونگر، سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال، صلاح را تحسین کرده، از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا یاد کرده و می‌گوید تصمیم لیورپول برای به خدمت گرفتن این ستاره مصری یکی از خارق‌العاده‌ترین تصمیم‌های این باشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

صلاح در سال 2017 از باشگاه رم به لیورپول منتقل شد و در این باشگاه انگلیسی بود که به عنوان یک ستاره بزرگ مورد توجه قرار گرفت. صلاح فصل گذشته با پیراهن لیورپول کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص داد و به همراه این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید.

 

صلاح امسال هم در آستانه تکرار این دو موفقیت قرار دارد و حتی ممکن است با لیورپول بعد از سالها اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد.

 

آرسن ونگر در ستایش خود از محمد صلاح گفت:" محمد صلاح فوتبالیست بی‌نظیری است. او با اینکه در رم هم بازیکن خیلی خوب بود ولی در لیورپول بود که شکوفا شد و درخشید".

 

 

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه گفت:" صلاح بازیکنی استثنایی است. او بعد از جام جهانی کمی دچار افت شد و تا همین چند هفته پیش دوران افت را پشت سر می‌گذاشت. ولی موفق شد دوباره به روزهای اوجش برگردد و همین امروز او یکی از بهترین فوتبالیستهای دنیا است".

 

ونگر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" باید به لیورپول بابت جذب صلاح تبریک گفت. با اینکه باشگاه‌های زیادی در بازار بود که می‌توانستند صلاح را از چنگ آنها در بیاورند ولی لیورپولی‌ها مصرانه پای تصمیم و انتخاب‌شان ایستادند و حالا از مزایای آن استفاده می‌کنند".

 

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم

اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم

دیگر خبرها

  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • ببینید | خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۳
  • گل دیوگو ژوتا به فولام (فولام 1-3 لیورپول)
  • گل تیموتی کاستانیه به لیورپول (فولام 1-1 لیورپول)
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید