Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-24@11:24:48 GMT

3 کشته درپی ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران- شمال

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۳۲۹

3 کشته درپی ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران- شمال

مجتبی خالدی گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده‌باش اعلام شد.

**10:58

خالدی در اطلاعات تکمیلی گفت: در این حادثه تا این لحظه 3 نفر از تونل خارج شده که یکی از آنها دچار سوختگی صددرصد شده است و با اورژانس هوایی به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست همچنین گفت : احتمال می‌رود که هفت نفر نیز در تونل محبوس شدند.

**11:01

حادثه آزادراه تهران - شمال در محدوده کارگاهی رخ داده است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.

 

**11:40

اعزام سه نفر با سوختگی شدید به بیمارستان

اورژانس کشور در خبری تکمیلی از اعزام سه نفر با سوختگی شدید به بیمارستان به وسیله بالگرد اورژانس هوایی طی این حادثه خبر داد و گفت: همچنان پنج نفر در داخل تونل محبوس هستند. اتوبوس آمبولانس اورژانس البرز در محل مستقر است.

**12:11

فوت یکی از کارگران محبوس

زکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران از فوت یکی از کارگران محبوس در حادثه پروژه خبر داد و گفت: دو نفر همچنان در تونل محبوسند.

وی از خارج شدن 3 نفر از پنج کارگری که پس از انفجار تونل در دست احداث آزاد راه تهران شمال، گرفتار شده بودند، خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه یک نفر فوت کرد.

وی افزود: دو نفر دیگر به دلیل سوختگی در حال اعزام به مراکز درمانی هستند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: همچنان دو نفر در تونل محبوس هستند و تلاش نیروهای امدادی برای یافتن و خروج آنها ادامه داد.

 

12:30

3 کشته در حادثه ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران-شمال

شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام حادثه ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران شمال در محدوده  کندوان و پل زنگوله، نیروهای امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در محل حادثه ۱۱ نفر حضور داشتند گفت: هشت نفر از حادثه دیدگان مصدوم شده بودند که سه نفر از آنها صورت سرپایی درمان شدند، همچنین چهار نفر به وسیله بالگرد اورژانس و یک نفر به وسیله آمبولانس هلال احمر مراکز درمانی منتقل شدند.

فتحی ادامه داد در این حادثه تاکنون سه تن جان خود را از دست دادند.

**12:43

تایید فوت سه تن در حادثه آزادراه تهران شمال/ سوختگی 60 تا 100 درصدی 5 تن

خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت سه نفر در حادثه ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران-شمال خبر داد و در این باره اظهار کرد: ۱۱ نفر متاثر از این حادثه بودند که سه نفر تا این لحظه در این حادثه  خود را از دست داده‌اند.

وی همچنین گفت: پنج نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند که دارای سوختگی بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد بودند.

خالدی با بیان اینکه سه نفر نیز دچار مشکلات تنفسی شده بودند و در محل حادثه درمان شدند گفت: نیروهای امدادی اورژانس در حال حاضر همچنان در محل حادثه حضور دارد چرا که ممکن است همچنان افرادی در این تونل محبوس باشند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد