Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:55:50 GMT

۲ واحد سیکل ترکیبی جهرم وارد شبکه برق سراسری کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۵۱۳

۲ واحد سیکل ترکیبی جهرم وارد شبکه برق سراسری کشور شد

صحرائیان گفت: ۲ واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با موفقیت و به صورت آزمایشی وارد مدار شبکه برق سراسری کشور شد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، «علیرضا صحراییان» با اشاره به آغاز به کار واحدهای سیکل ترکیبی از سال 84 تاکنون در شهرستان جهرم، گفت: برج های خنک کننده نیروگاه سیکل ترکیبی در جهرم از نوع برج های HELLER است که برای اولین بار در ایران با سازه فلزی طراحی و اجرا شد، سازه این برج ها از نوع سازه های فضا کار مشبک 2 لایه بسیار سبک و المان ها ترکیبی از پروفیل لوله و قوطی است که با اتصال خاص برای این پروژه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به موفقیه واحدهای سیکل ترکیبی در این شهرستان و با توجه به نیازسنجی، بیان کرد: ۲ واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با موفقیت و به صورت آزمایشی وارد مدار شبکه برق سراسری کشور شد.

 

وی با بیان اینکه این نیروگاه سیکل ترکیبی دارای ۶ واحد گازی با ظرفیت ۹۶۴ مگاوات تولید برق می باشد که اکنون در مدار قرار دارد، افزود: 2 واحد از ۳ واحد بخار این نیروگاه اکنون با ظرفیت ۴۸۰ مگاوات در مدار قرار گرفته که با راه اندازی واحد سوم بخار این نیروگاه در اواخر امسال کل ظرفیت این نیروگاه به ۱۴۴۴ مگاوات افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبرگزاری شبستان سیل شبستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید نمایشگاه کتاب جهرم تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جهرم گفت: سه هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ روز متوالی ، روز‌های ۶ وهفتم اردیبهشت امسال و در دو نوبت صبح و عصر در جهرم، با هم به رقابت می‌پردازند.
محمد ذبیحین پور افزود: در این آزمون ۲ هزار و ۸۰ نفر زن و هزار و ۲۲۵ نفر مرد در این شهرستان شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد:  کنکور سراسری راس ساعت ۸ صبح و ۱۴ و ۳۰  عصر آغاز می‌شود.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد