Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبرگزاری سانا از عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های جبهه النصره در ریف شمالی استان حماه و نیز بازگشت گروهی دیگر از غیرنظامیان به منازل مسکونی خود خبر می‎دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یگان توپخانه ارتش سوریه روز سه‌شنبه عملیاتی را علیه تروریست‌های جبهه النصره در شمال استان حماه به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات مواضع تروریست‌ها در ۲ روستای «الحواش» و «قلعه المضیق» هدف قرار گرفته‌ شدند.

در همین حال خبرگزاری سانا گزارش داد که روز دوشنبه گروه دیگری از شهروندان سوری اردوگاه «رکبان» را ترک کرده و به منازل مسکونی خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش، صد‌ها نفر از شهروندان سوری از طریق گذرگاه «جُلَیغِم» اردوگاه رکبان را ترک کرده و به منازل خود بازگشتند.

اردوگاه رکبان در منطقه «التنف» و در نزدیکی مرز‌های سوریه و اردن واقع شده و تحت کنترل تروریست‌های سنتکام و نیرو‌های تحت حمایت آن‌ها قرار دارد.

مسکو پیش از این بار‌ها از وضعیت بحرانی آوارگان سوری در این اردوگاه هشدار داده و اعلام کرده است که آمریکا در روند خروج غیرنظامیان از این اردوگاه اخلال ایجاد می‌کند.

شهروندانی که از رکبان خارج شده‌اند از شرایط بد این اردوگاه و کمبود غذا و مراقبت‌های بهداشتی می‌گویند؛ رنجی که از سوی تروریست‌های سنتکام و گروه‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا بر آن‌ها تحمیل شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه جبهه النصره حماه اردوگاه رکبان سوریه تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در واکنش به حملات گروههای تروریستی مسلح به مواضع ارتش و روستاها و شهرک ها، نیروهای مسلح ما در جریان عملیات دقیق هوایی مقرهای تروریستها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور و تدمر منهدم کردند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریستها به طور کامل منهدم شد و دهها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده های داعشی نیز به چشم می خورند.

وزارت دفاع سوریه بیان کرد: نیروهای مسلح ما در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریستها را در هم کوبیدند و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

همچنین وزارت دفاع سوریه از مقابله با تروریستها به یکی از مواضع ارتش در حومه درعا خبر داد که شماری از تروریستها کشته و برخی دیگر را زخمی کردند و مقادیری سلاح آنها را مصادره کردند.

کد خبر 6083805

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها