Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@00:45:53 GMT

اشکذر میزبان بیست و هفتمین رقابت بین المللی زیبایی اسب

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۷۸۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس هیئت سوار کاری شهرستان اشکذر از برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی زیبایی اسب اصیل عرب ایران رده ایکاهو در اشکذر خبر داد و افزود: این مسابقات طی سه روز از ۱۱ اردیبهشت سال جاری در سالن ورزشی کوثر اشکذر برگزار می‌شود.

مهدی دهقانی با اشاره به این که تاکنون ۱۴۷ مالک اسب برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند، گفت: در این مسابقات دو داور از کشور‌های سوئد و روسیه برای قضاوت انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری این مسابقات در شهرستان، اظهار داشت: شهرستان اشکذر به عنوان قطب پرورش اسب عرب کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری چنین مسابقاتی می‌باشد؛ و مسئولان آنچنان شایسته است این مسابقات بین المللی باید همراهی کنند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله استانی مسابقات قرآن مدارس سما با عنوان طرح قدس در دو نوبت صبح و عصر با حضورعلی کریمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، حراست و کارکنان در دبیرستان سمای واحد نورآباد ممسنی برگزار شد.

این مسابقات سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود و در مرحله استانی این رقابت قرانی بیش از ۴۰۰ نفر  در استان فارس با هم رقابت می‌کنند که ۲۰ نفر از کارکنان و. دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه سمای واحد نورآباد نیز مشارکت دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این مسابقات اظهار کرد: دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه سما تا کنون دو مرحله مدرسه و واحد این رقابت قرآنی که راهی برای رشد و تعالی بیشتر همگان به شمار می‌رود را پشت سر گذاشته اند و اینک در مرحله استانی و به صورت آنلاین در حال رقابت هستند.

 وی افزود: امیدواریم با اتکا به خداوند و اتکا به رهنمودهای قرآن کریم و مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی بتوانیم گاهی هر چند کوچک در راه مهجوریت زدایی از قرآن کریم برداریم. آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در دبیرستان سما یواحد نورآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات قرآنی طرح قدس مدارس سما در رشته‌های تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مداحی و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان