Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:44:35 GMT

«دختر شیطان» روی پرده سینماهای هند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۰۰۹

قربان محمدپور کارگردان سینما درباره اکران «دختر شیطان» در کشور هندوستان ،گفت: امروز دهم اردیبهشت زیرنویس انگلیسی این فیلم آماده می‌شود و برای طرف هندی ارسال می‌کنیم که احتمالا پاییز در کشور هندوستان اکران خواهد شد.

وی در خصوص تولید «عاشقی در هانوی» بیان کرد: پیش تولید اولیه این فیلم آغاز شده و رایزنی با بازیگران را آغاز کردیم، نامه نگاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به وزارت فرهنگ ویتنام نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان ادامه داد: بازدید لوکیشن‌ها که اکثر آن‌ها در ویتنام و هانوی و خلیج هانوی است را نیز انجام دادیم و برنامه ریزی برای فیلمبرداری این فیلم در شهریورماه را انجام می دهیم.

محمدپور با اشاره به بازیگران فیلمش بیان کرد: از دو بازیگر مرد و مطرح ایرانی بهره می‌بریم و بقیه از کشور ویتنام خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی حمید فرخ نژاد دختر شیطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰

تین نیوز

دولت ویتنام از تصمیم خود برای ساخت و راه اندازی دو خط ریلی سریع السیر میان این کشور و چین تا سال ۲۰۳۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، به نوشته روزنامه ساوث چاینا مورنینگ چین، این تصمیم دولت ویتنام پس از سفر رئیس پارلمان این کشور به پکن و دیدار با مقام های راه آهن چین اتخاذ شده است. بنا بر اعلام منابع رسمی ویتنام، هر دو خط ریلی مد نظر دولت از هانوئیی پایتخت این کشور تا چین کشیده خواهد شد.

چین مهمترین شریک تجاری دولت ویتنام بوده و عمده محصولات غذایی و صنعتی این کشور از طریق چین وارد می شود. پکن و هانوئی همچنین به تازگی بزرگراه بین المللی جدیدی را به مرحله بهره برداری رسانده اند که تردد کامیون های تجاری در بخش جاده ای میان دو کشور تسهیل می نماید.

بنا بر اعلام وزارت برنامه ریزی و سرمایه گذاری ویتنام، نخستین خط ریلی پر سرعت مد نظر این کشور پس از عبور از بنادر هایفونگ و کوآنگ نین راهی استان یونان چین خواهد شد. همچنین، خط دوم نیز از هانوئی آغاز شده و پس از عبور از استان لانگ سان ویتنام، راهی گوآنگ شی خواهد شد.

راه آهن ویتنام نیز پیشتر از علاقمندی خود برای استفاده از دانش و تجربیات چین در ساخت خطوط ریلی سریع السیر خبر داده بود. ویتنام قرار است پس از ساخت دو خط ریلی سریع السیر یاد شده و اتصال آن به چین، خط ریلی تجاری داخلی دیگری احداث نماید که هانوئی را به مهمترین هاب تجاری این کشور یعنی هو چی مین متصل خواهد ساخت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰