Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه جلوگیری از بیکار شدن کارگران وظیفه مهم مسئولان اجرایی استان فارس است، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال در استان فارس به کار ببندیم و بدانیم امروز حضور در عرصه جهاد اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها کمتر از جهاد نظامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس جمعی از مدیران صنعت، مسئولان اجرایی، فعالان اقتصادی و کارگران استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر و روز بسیج کارگری با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار و تلاش باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی قرار بگیرد، گفت: رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال به یک زمینه اجتماعی و روحیه جهادی در تک تک اعضای جامعه نیاز دارد و لازمه پیشرفت و توسعه اقتصادی، کار و تلاش جهادی و نگاه بسیجی به مسئله کار براساس فرهنگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز عرصه اقتصاد مورد هجوم و طرح‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران قرار گرفته است، گفت: رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، موضوع مهم تامین امنیت شغلی کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی است.

وی با بیان اینکه استان فارس دارای ظرفیت‌های متنوعی برای کارآفرینی است، بیان کرد: مدیران اقتصادی فارس ظرفیت‌های جدید در عرصه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، آی تی و غیره را با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان شناسایی و فعال کنند.

وی با بیان اینکه کارگران یکی از اقشار موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و این قشر تاثیرگذار در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال داشته‌اند.

 فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه یاوه‌گویی‌ها و طرح‌های سران آمریکا برای ضربه زدن به ملت ایران به شکست انجامیده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای اخیر آمریکا نیز با اتحاد و همبستگی همه آحاد جامعه به ویژه فعالان عرصه اقتصاد راه به جایی نخواهند برد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند " هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم ".

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نهادهای امنیتی اقدامات بسیار خوبی در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی داشته است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در کنار فعالان اقتصادی کشور برای مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از بروز آسیب در ساختار اقتصادی کشور تلاش می‌کند. 

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه رونق اقتصادی از روحیه جهادی و کار و تلاش سرچشمه می‌گیرد، گفت: نگاه به ظرفیت‌های درونی، مقاومت در برابر استکبار جهانی، اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان در مقابله با تحریم‌ها و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در ساختار اقتصادی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پیروزی انقلاب اسلامی تامین امنیت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب