Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@14:55:36 GMT

آخرین جزییان از ریزش تونل کندوان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۴۰۳

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش تونل در آزادراه تهران - شمال خبر داد.

 مجتبی خالدی درباره جزئیات ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده باش اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی گفت: در این حادثه تا این لحظه دو نفر در محل درمان و هشت نفر نیز در تونل محبوس شدند.

جزئیات آتش‌سوزی در تونل در حال ساخت تهران-شمال

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز علت بروز آتش‌سوزی در تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال مشخص نشده است، گفت: از ۸ کارگر محبوس، ۳ کارگر خارج شده‌اند، اما سوختگی شدید دارند.

خیرالله خادمی درباره اتفاقی که امروز در تونل در حال ساخت البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال ‌رخ داد، بیان کرد: در بخشی از تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال به علتی که هنوز مشخص نیست، صبح امروز آتش‌سوزی رخ داد.

وی ادامه داد: هشت نفر از کارگران شرکت جنرال مکانیک که از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است، در این قسمت تونل در حال فعالیت بودند که پس از بروز آن اتفاق‌، در تونل محبوس شدند.

خادمی بیان کرد: این اتفاق در بخش خروجی تونل به سمت مازندران رخ داده است، در این اتفاق سه نفر از کارگران بیرون آورده شده‌اند که دچار سوختگی شدید هستند همچنین پنج نفر از کارگران کماکان در تونل محبوس هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دسترسی به کارگران محبوس از تونل‌های دسترسی استفاده کرده‌ایم، اضافه کرد: امدادرسانی از طریق همین تونل‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلا‌عات ظاهرا انفجار یا آتش‌سوزی یا اتصال برق یا هر چیز دیگر در این بخش از تونل موجب بروز آتش‌سوزی شده است، در حالی که آن قسمت تونل تقریبا تکمیل بوده و نیازمند هیچ انفجاری نبوده است.

۱:۴۰  -  ۱۳۹۸/۲/۱۰

۰

علت آتش‌سوزی در تونل تهران-شمال مشخص شد/ هر ۸ کارگر زنده خارج شدند

یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد، گفت: در حال حاضر هر ۸ کارگر از تونل خارج شده‌اند که همگی زنده، اما مجروح هستند.

علت آتش‌سوزی در تونل تهران-شمال مشخص شد

‌یکی از مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال عزیمت به محل حادثه است، درباره آخرین جزئیات این حادثه گفت: تونل‌های این منطقه آزادراه خصوصاً تونل بزرگ البرز گاز دار است و در این تونل گاز متان جمع و متراکم می‌شود.

میرزایی ادامه داد: ظاهرا به علت تجمیع گاز متان و انفجار آن، آتش‌سوزی در تونل رخ داده است که این آتش‌سوزی منجر به مجروح شدن هشت کارگر پیمانکار در داخل تونل شد.

وی با بیان اینکه با استفاده از تونل‌های دسترسی دقایق اول ۳ کارگر از محل وقوع حادثه خارج‌سازی شدند، گفت: حدود ۱۰ دقیقه پیش هم پنج کارگر بعدی از تونل توسط نیروهای امدادی خارج شدند که مجروح هستند.

وی بیان کرد: این کارگران در حال انجام عملیات لایننیگ در تونل بودند.

هلال‌احمر: تعداد کشته شدگان ریزش تونل در کندوان به ۳ نفر رسید.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DhS برچسب ها: آتش سوزی ، اورژانس ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی اورژانس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران