Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:28:04 GMT

پیروزی شاگردان خسرویار برابر لبنان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۹۵۱۱

پیروزی شاگردان خسرویار برابر لبنان

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شاگردان خسرویار در آخرین بازی خود از مرحله دوم رقابت‌های انتخابی دختران زیر ۱۹ سال آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف لبنان رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود ملی پوشان به پایان رسید.

ویدا رعیت پرور و نگین زندی در دقایق ۱۵ و ۳۲ به ثمر رساندند تا در نیمه نخست ملی پوشان ایران با پیروزی دو بر یک به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل سوم از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۷ توسط ویدا رعیت پرور وارد دروازه لبنان شد. همچنین نگین زندی در دقیقه ۵۴ توانست برای ایران گلزنی کند. زهرا معصومی در دقیقه ۶۹ گل پنجم را زد.

نگین زندی، ویدا رعیت پرور و غزاله بنی طالبی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

مهدیه محمودی نیا (دروازه بان)، غزاله بنی طالبی، ملیکا محمدی، مرضیه فیضی، ویدا رعیت پرور، ثنا صادقی (کاپیتان)، نگین زندی، فاطمه شبان، رقیه جلال نسب (کیمیا رعیت پرور – ۲۶)، زهرا معصومی و گلنوش خسروی (فاطمه مخدومی – ۸۱) بازیکنانی بودند که در این مسابقه برابر لبنان به میدان رفتند.

اسامی تیم داوری در این دیدار به شرح زیر بود:

داور: چوکی اوم - بوتان

کمک اول: چودن تی شیرینگ - بوتان

کمک دوم: بینا ناووچی - نپال

داور چهارم: ربکا دورچه - استرالیا

نماینده مسابقه: سی تی زوردیا - مالزی

ناظر داوری: نیو هوی جون - چین

بیشتر بخوانید:

خسرویار: نتایج قابل قبولی را بدست خواهیم آوریم

قضاوت بانوان ایرانی در مسابقه میانمار و نپال

بابایی: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است/ ۱۴ بازیکن را به تورنمنت روسیه می‌بریم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال  بانوان زیر ۱۹ سال ایران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا