Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن کورت اسکواش دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور رئیس فدراسیون اسکواش و رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهنام کامکار، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مراسم افتتاح سالن کورت اسکواش دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: این سالن با هزینه ۷۰میلیون تومان از محل صرفه‌جویی هزینه‌های غیرضروری و درآمد‌های اختصاصی دانشگاه راه‌اندازی و تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامکار افزود: خوشبختانه ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به موضوع تربیت‌بدنی و ایجاد فضا‌های مناسب ورزشی و داشتن افق میان‌مدت و بلند مدت در این حوزه تاکید دارند.

معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خاطرنشان کرد: باوجود مشکلات مالی و بودجه‌ای، اعتبارات خوبی در حوزه تربیت بدنی دانشگاه اختصاص یافته است.

در ادامه این مراسم مسعودی سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش کشور گفت: از زحمات و پیگیری‌های مدیریت عالی دانشگاه، قدردانی می‌کنم و انشاءا… در همه برنامه‌های مختص رشته اسکواش، همراه دانشگاه خواهیم بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با افتتاح این کورت، زمینه قهرمان‌پروری در استان گلستان، بیش از پیش تقویت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رقابت بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌