Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش گفت: آمریکای ظالم همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف حقوق ملت استفاده کرده و به همین دلیل مردم ایران زیر بار سازش با آمریکا نخواهند رفت.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ « فرزاد اسماعیلی » عصر سه شنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه ازاد اسلامی واحد امیرکبیر اراک، افزود: ترور 17 هزار نفر از شخصیت های انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، تهدید ها و تحریم های اقتصادی از مهمترین جنایت های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: «حسنی مبارک»، «معمر قزافی» و «صدام» از افرادی بودند که با دخالت های آمریکایی ها زمام امور کشورهای خود را در دست گرفتند اما پس از مدتی به دست همان آمریکایی ها نابود شدند و سازش در برابر چنین شیطانی جایز نیست.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اظهار داشت: آمریکایی ها با ابزار زور و خشونت بر بومی ها و سرخپوست های این خطه مسلط شدند و اکنون هیچ اثری از بومیان این منطقه وجود ندارد، بنابراین آمریکا میهمانی است که بعد از مدتی ادعای میزبانی می کند و نمی توان به آنها اعتماد کرد.
امیر اسماعیلی بیان کرد: آمریکای جنایتکار در 100 کشور جهان که برخی از آنها در اطراف جمهوری اسلامی ایران هستند، پایگاه های نظامی ایجاد کرده اما ملت ایران با وجود این که جنگ طلب نیست، اما در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ کوتاه نمی آید.
وی ادامه داد: جهاد در راه خدا، زنده بودن شهدا و روزی خوردن در پیشگاه خداوند متعال از مهمترین مصادیق مقام والای شهدا در قرآن کریم است.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اضافه کرد: شهدا با تقدیم جان عزیز خود ثابت کردند که به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی وفادارند و سیره این عزیزان باید در جامعه جاری و ساری باشد.
امیر اسماعیلی گفت: ملت ایران 240 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که بر اساس محاسبات ریاضی و با در نظر گرفتن جمعیت 80 میلیون نفری به ازای هر 333 نفر یک شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین شهدا بر عملکرد ما نظارت دارند و باید با تلاش برای آبادانی ایران اسلامی در امتداد مسیر آنها حرکت کنیم.
وی ادامه داد: حدود سه هزار پست مدیریتی میانی و کلان در رده های مختلف کشوری و لشگری وجود دارد و به ازای هر یک پست 80 شهید تقدیم شده است بنابراین مدیران و مسئولان کشور باید بدانند که به شهدا بدهکارند و باید برای رسیدن به اهداف آنها تلاش کنند.
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش اضافه کرد: اکنون جوانان برومند ایران اسلامی با ابداع رادارهای پیشرفته می توانند هواپیماهای بالای سر تل آویو و حیفا را به خوبی ببینند، که این موفقیت چشمگیر نشان می دهد جوانان امروز هم که انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، نسبت به آرمان های انقلاب، خود را مسئول می بینند و این روحیه باید در کشور تقویت شود.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سياست خارجي نظام جمهوري اسلامي مشاور فرمانده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند