Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی امروز در مراسمی با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عصر امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌‌زاده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد که در این مراسم از زحمات سردار عزت‌الله جعفری مدیرکل سابق تقدیر و سردار  اصغر عباسقلی‌زاده، به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌‌زاده در این مراسم، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از افتخارات ماندگار و جاوید ملت بزرگ ایران در طول تاریخ است.

وی افزود: رژیم بعث عراق با سه سپاه و بیش از 12 لشکر مجهز و با پشتیبانی فراوان حمله‌ همه‌جانبی به ایران کرد و  امام خمینی بعد از تهاجم ناجوانمردانه‌‌ بعثی‌ها ترکیبی از نیروهای مسلح را برای دفاع تشکیل دادند.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان معرفی شدمدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی تغییر کردمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی شد

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: ترکیب مقدس نیروهای مسلح توانستند خاک ایران اسلامی را از اشغال درآورند و برای تنبیه آنان عملیات‌های بعدی را انجام دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون فرهنگ دفاع مقدس را به فرهنگ مقاومت تبدیل کرده‌ایم؛ ما در 8 سال دفاع مقدس انقلابمان را صادر کردیم و به اقتدار معنوی رسیدیم.

فهمیده‌قاسم‌زاده با بیان اینکه در دفاع مقدس حتی یک متر از خاک میهنمان را به دشمن ندادیم، تصریح کرد: صدا‌م‌حسین در نامه‌ای به رئیس جمهور وقت ایران اعتراف کرد شما به هر آنچه خواستید رسیدید.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده  مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، اظهار داشت: سال‌ها در دفاع مقدس کنار یکدیگر ماندیم و سختی‌های زیادی متحمل شدیم، اما اتحاد شرق و غرب را در هم شکستیم.

وی افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در برابر کشورهایی که از رژیم بعث حمایت می‌کردند در عقل هیچ‌ کس نمی‌گنجید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: اتحاد و انسجام تمامی اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح با محوریت ولایت فقیه، ما را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

عباسقلی‌زاده  در پایان گفت: در حال حاضر شاهد جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی هستیم، اما این اتحاد ما را پیروز خواهد کرد و دست یاری و استمداد را به سمت اقشار مختلف دراز می‌کنم تا بتوانیم در اعتلای فرهنگ دفاع مقدس کوشا باشیم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد