Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:39:45 GMT

مسجد امام رضا(ع) در مسیر بزرگراه کرج به تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۱۰۱۳

مسجد امام رضا(ع) در مسیر بزرگراه کرج به تهران افتتاح شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از افتتاح مسجد بین راهی در مسیر بزرگراه کرج به تهران خبر داد و گفت: مسجد امام رضا(ع) در ابتدای پارک جنگلی گرمدره کرج افتتاح شد.

« حجت الاسلام سیداکبر موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص افتتاح مسجد بین راهی در بزرگراه کرج به تهران گفت: ۲ مسجد بین راهی، یکی در ابتدای ورودی هشتگرد و دیگری در ابتدای پارک جنگلی گرمدره برای نمازگزاران ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: مسجد امام رضا(ع) واقع در پارک جنگلی گرمدره با همت خیران و نیکوکاران همچنین اهتمام دستگاه های اجرایی استان امروز (۱۰ اردیبهشت) بهره برداری شد.

 

وی توضیح داد: تعداد مساجد بین راهی در سطح استان البرز به ۱۲ مسجد می رسد که بیشتر این مساجد در مسیر جاده کرج به چالوس قرار دارند.

 

مدیرکل ستاد اقامه نماز استان البرز تصریح کرد: ساخت مساجد در مسیرهای مواصلاتی استان البرز با توجه به حجم عبور و مرور و بار ترافیکی، یکی از زمینه های توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب شبستان قم نمایشگاه کتاب تهران کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ماه مبارک رمضان ستاد اقامه نماز البرز حجت الاسلام موسوی مسجد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح