Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:59:46 GMT

معلمان پرورش ‌دهنده نخبگان قرآنی تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۱۴۰۹

معلمان پرورش ‌دهنده نخبگان قرآنی تقدیر می‌شوند

سعادتی گفت: در آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از معلمان قرآنی‌ ای که پرورش‌ دهندگان نخبگان قرآنی بودند تقدیر به‌ عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید سعادتی» عصر امروز(۱۰ اردیبهشت) در حاشیه آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوده که با هدف استعدادیابی و توانمندسازی فعالان قرآنی برگزار می‌شود و این رقابت‌ها بهانه‌ای برای تحقق تحول فکری و معنوی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: بسیار مفتخریم که به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیر نخبگان قرآنی به‌ویژه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان هستیم و با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی در نسل‌های سوم چهارم و پنجم این انقلاب ارزشمند و آشنایی کامل آن‌ها با مفاهیم قرآنی، مبانی قرآنی و آموزه‌های قرآنی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شاهد استقبال بیش از ۳۲ هزار متسابق قرآنی بودیم که به نسبت دوره گذشته با رشد ۱۰۴ درصدی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اختتامیه این رویداد قرآنی در روز معلم برگزار می‌شود از معلمان قرآنی‌ای که پرورش‌دهندگان نخبگان قرآنی بودند تقدیر به‌عمل می‌آید و مهمان ویژه این مراسم آیت‌الله مقتدایی خواهد بود.

 

سعادتی گفت: در این دوره از مسابقات توجه ویژه‌تری به گروه سنی زیر ۱۶ سال شد و رشته نقاشی قرآنی به بخش‌ها و رشته‌های این رویداد قرآنی افزوده شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب سیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب تهران شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: هر ساله بیش از ۳۰۰۰ جعبه کرم ابریشم در بین نوغانداران شهرستان توزیع می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی از جمله ضدعفونی جایگاه پرورش کرم ابریشم عملکرد پرورش بهتر شده است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: پیشگیری در صنعت کرم ابریشم از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با بیماری‌ها است.
وی گفت: در همین راستا کلاس‌های آموزشی در چندین روستا با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار شد.

سیدین، افزود: این کلاس‌ها در بخش بایگ شهرستان، با همکاری جهاد کشاورزی، دهیاران و پرورش دهندگان در روستا‌ها انجام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان