Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@12:06:48 GMT

وزارت خارجه پاسخ پمپئو را داد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۱۹۱۳

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه به اظهارات وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه اتهام های وزیر خارجه آمریکا به ایران در خصوص روند اجرایی توافق نامه استکهلم درباره بندر الحدیده در یمن را مردود و این اظهارات را فرار به جلو و فرافکنی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات ائتلاف سعودی - اماراتی در یمن و مانع تراشی آنان در اجرای توافقات دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عباس موسوی اضافه کرد: گزارش ها از همکاری دولت نجات ملی صنعا با نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن و آمادگی آنان برای اجرای توافق های استکهلم حکایت داشته و در عین حال بر مانع تراشی های طرف مقابل تاکید دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تاکید بر نقش مثبت جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به توافق استکهلم افزود: آمریکا به عنوان کشور حامی جنایت های سعودی و امارات در یمن به جای ایراد اتهام های ناروا به سایر کشورها از متجاوزین به یمن بخواهد در مسیر اجرای توافقات استکهلم سنگ اندازی نکرده و بر تعهدات خود پایبند باشند.
خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پمپئو وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری به روسیه سفر می‌کند

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به این کشور سفر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران 18 تا 20 آوریل (30 فروردین الی 1 اردیبهشت) به روسیه سفر می‌کند.

وزارت خارجه روسیه به "اسپوتنیک" گفت: «علی باقری کنی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو در روزهای 18 تا 20 آوریل در مسکو خواهد بود.»

این وزارتخانه افزود: «انتظار می‌رود وی دیدارهایی با مقامات ارشد وزارت امور خارجه روسیه داشته باشد.»

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بودروسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه
  • ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ در منطقه شد
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رایزنی امیرعبداللهیان با لاوروف درباره پاسخ ایران
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • واکنش روسیه به پاسخ ایران به اسرائیل
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق