Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک با اشاره به سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی گفت: هر ساله به مناسبت سالگرد شهید مطهری(ره) و روز معلم برنامه های متنوعی در سپاه و بسیج با هدف استفاده از مجموع آثار ایشان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع آثار ایشان آنچیزی که بسیار موج می زند بحث جهان بینی توحیدی که به انسان نشاط و دلگرمی می بخشد که هدف های متعالی و مقدس را غرضه می دارد و افرادی فداکار و دلسوز را تربیت می کند.

وی با بیان اینکه توجه سپاه و بسیج در مجموع آثار بیشتر به فکر و اندیشه والای ایشان است که معلمان و بسیجیان بتوانند از آن استفاده کنند بیان داشت: همچنین این هفته با گرامیداشت کار و کارگر تقارن دارد که شهید بزرگوار در همه عرصه ها نکات برجسته ای دارند.

وی با اشاره به اینکه در کتاب وحی و نبوت ایشان در ارتباط با کار و کارگر آمده است ادامه داد: اسلام دشمن بیکاری است و به حکم اینکه با کار و تلاش از جامعه بهره می برد و بهترین عامل سازنده فرد و اجتماع است وبیکاری مهمترین عامل فساد است و باید کار مفید انجام دهد.

وی با عنوان نمونه ای دیگر در آثار این شهید بزگوار عنوان کرد: همچنین در کتاب جهاد می فرمایند برای اینکه رعب شما بر دل دشمنان بیفتد و خیال تجاوز به ساحت شما را نپروراند نیرو تهیه کنید و نیرومند باشید.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در طول حیات پربرکتشان به عنوان ایدئولوژی اصیل اسلام محسوب می شوند و در کتب،سخنرانی و درس های ایشان نمود دارد گفت: به دلیل فعالیت زیاد منافقین و بیشتر شدن پدیده مخالفت با نظام اسلامی اقدامات برجسته و چشمگیری در جهت خنثی کردن توطئه ها داشتند و جهان بینی اسلام ناب محمدی را بدین جهت مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از شهادت شهید مصطفی خمینی(ره) تمام وقت در خدمت امام و انقلاب قرار گرفتند تصریح کرد: دشمن از فکر و اندیشه ایشان بسیار احساس خطر می کرد بدین جهت توسط گروه فرقان ایشان را به شهادت رساندند.

وی با انتقاد از هجمه های جنگ روانی عنوان کرد: با توجه به شبیخون فرهنگی و تهاجمات دشمنان در غول های رسانه ای برای بهره بردن از وجود و آثار ایشان مدنظر است هفته عقیدتی استارتی برای شروع فعالیت های فرهنگی اعتقادی سپاه و بسیج محسوب می شود.

وی ادامه داد: کتب و آثار شهید مطهری همواره پویا و زنده است و امروز بهترین خوراک فرهنگی و اعتقادی در آخرالزمان آثار ایشان است.

وی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی در سپاه برای پاسداران از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت و بسیج برای بسیجیان از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت برگزار می شود افزود: برنامه هایی با سخنرانانی مطرح از جمله آیت الله اراکی و حجت الاسلام محمودی امام جمعه ساوه در شهر اراک برگزار می شود.

وی در این خصوص تصریح کرد: همچنین برنامه های دیگری به طور مشترکی همچون دیدار با امام جمعه اراک،دیدار با خانواده های معظم شهدا،غبار روبی قبور مطهر شهدا و تجلیل از فعالان فرهنگی نیز در این هفته انجام می شوند.

وی با تشریح روز شمار هفته برای بسیجیان در هفته عقیدتی گفت:پنج شنبه: خودسازی،جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی،جمعه: شعید مطهری،ارتقاء بینش سیاسی آحاد مردم، شنبه: شهید مطهری مدیریت جهادی و عزت ملی، یکشنبه: شهید مطهری، ترویج معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه، دوشنبه: شهید مطهری،امیدخوش بینانه به آینده، سه شنبه: شهید مطهری،عدالت و مبارزه با فساد، چهارشنبه: شهید مطهری،ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی نامگذاری شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین صدور پیام مشترک نماینده محترم ولی فقیه در سپاه روح الله با فرماندهی سپاه استان مرکزی که حاوی نکات مهم و برجسته ای است از دیگر برنامه های هفته عقیدتی می باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فاز‌های مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تور‌های بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

این تور‌ها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه‌های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تشریح کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان