Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@04:53:38 GMT

چطور مواد مخدر را وارد استادیوم می‌کنند؟ جاساز غیرمعقول!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۲۷۱۷

رئیس یگان ویژه ورزشگاه آزادی می گوید یک عده برای سرقت به ورزشگاه می‌آیند، یک عده هم می‌آیند که بتوانند مواد بکشند! آفتاب‌‌نیوز : مواد مخدر در ورزشگاه آزادی؛ این پدیده‌ای است که مسئولان هنوز نتوانسته‌اند در این ورزشگاه و حتی ورزشگاه‌های دیگر آن را ریشه‌کن کنند. مواد مخدر چیزی است که راحت هم جاساز می‌شود و به همین دلیل برای مأموران سخت است بتوانند آن را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مطهری‌‎زاده، رئیس یگان ویژه ورزشگاه آزادی هم در این باره توضیحاتی داد که در نوع خود جالب بود. او اعلام کرد این افراد به شکلی مواد را پنهان می‌کنند و داخل ورزشگاه می‌برند. او درباره ترفندهای این افراد می‌گوید: «یک‌سری افراد جاساز غیرمعقول می‌کنند و مواد را داخل ورزشگاه می‌برند. دیگر نمی‌توان آن‌ها را این‌قدر ریز گشت. به هر حال چند ده هزار هوادار می‌آیند. ما اگر بخواهیم همه را خیلی جزئی بگردیم ممکن است باعث ناراحتی خیلی از مردم و هواداران شود. متأسفانه افرادی هم که مواد می‌آورند هیچ ابایی ندارند. ما هم در ورزشگاه آزادی سیستم اسکن‌بادی نداریم. اگر بود خیلی برایمان کار راحت‌تر می‌شد ولی مجبوریم به سیستم سنتی عمل کنیم.» او مورد دیگری هم می‌آورد و می‌گوید: «بعضی‌ها حتی مواد را می‌بلعند و داخل ورزشگاه می‌برند. ما خیلی وقت‌ها موارد را کشف می‌کنیم. بعضی‌ها حتی داخل دهان‌شان می‌گذارند تا داخل بیاورند.»
ولی چرا ورزشگاه؟ آن‌ها نمی‌توانند در خانه‌شان مواد مصرف کنند؟ سردار مطهری‌زاده جواب می‌دهد: «یک عده برای سرقت به ورزشگاه می‌آیند. یک عده هم می‌آیند که بتوانند مواد بکشند. ورزشگاه پارک نیست که مأمور به سادگی شما را پیدا کند. خانه هم نیست که همسرت یا اعضای خانواده‌ات باشند. یک محیط ورزشی است با کلی آدم. این آدم‌ها از صبح می‌آیند به ورزشگاه. سیگار می‌کشند، موادشان را هم می‌کشند و فوتبال‌شان را هم می‌بینند.» او در پایان می‌گوید: «البته این را هم بگویم که ما مورد دستگیری هم زیاد داریم و تلاش می‌کنیم خیلی دقیق به ورزشگاه نظارت کنیم.»
خبرورزشی 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مواد مخدر جاسازی مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

دقایقی قبل یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان هیرمند به شهادت رسید.

اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق این رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید
  • شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر
  • زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | ماجرای حمله یک بازیکن به پلیس چه بود؟ | زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • رکوردی که زنان تراکتوری شکستند (عکس)