Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:39:43 GMT

کسب سه رتبه برتر در جشنواره استانی جابربن حیان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۳۰۴۸

کسب سه رتبه برتر در جشنواره استانی جابربن حیان

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: طرح تحقیقاتی باطری های طبیعی، طرح آبگرم کن های اقتصای، طرح فرار رنگ ها به ترتیب از مدارس ابتدایی شاهد ندای اسلام، شاهد شهیده فرحناز بچاری، حافظ ۲  حائز رتبه برترجشنواره  استانی جابربن حیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی "طرح جابربن حیان"ادامه داد: دانش‌آموزان باید از دوران کودکی به پژوهش بپردازند و طرح جابربن حیان زمینه‌ای در جهت ایجاد روحیه پژوهشگری در دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: تقویت خلاقیت، ایجاد روحیه پژوهشگری و رشد مهارت های درس ورزی دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح برای دانش آموزان ابتدایی است.

رمضانی بیان اینکه این جشنواره موجب رقابت سالم بین دانش آموزان دوره ابتدایی است، این موفقیت را به فرهنگیان، شهروندان، دانش آموزان، اولیا و آموزگاران آنان، مجموعه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آبادان تبریک گفت.

گفتنی است طرح تحقیقاتی باطری های طبیعی به همت دانش آموزان میکائیل ثابتی، محمد حسن خنفری، محمد امین میاحی با هدایت و راهنمایی زینب احمدی .

 طرح آبگرم کن های اقتصادی به همت دانش آموزان آینا پیروزفر، آندیا دائم الذکر،  نیایش محبوبی ابا هدایت و راهنمایی لیلی رضائی دوست.

 طرح فرار رنگ ها به همت دانش آموزان علیرضا احمدی، محمد امین چهرازی، محمد حسین محمدی با هدایت و راهنمایی فاطمه جزایری به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشنواره استانی جابربن حیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی