Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@19:08:04 GMT

اجرای گذر فرهنگ و هنر در حد فاصل تئاتر شهر تا تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۳۸۰۴

اجرای گذر فرهنگ و هنر در حد فاصل تئاتر شهر تا تالار وحدت

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدام به اجرای گذر فرهنگ و هنر حد فاصل تئاتر شهر تا تالار وحدت می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،یاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران  در توضیح آخرین اقدامات انجام شده در "پهنه رودکی" اظهار کرد: محدوده فرهنگ و هنر شهر تهران مجموعه‌ای بین تئاتر شهر تا تالار وحدت است که اتصال این دو، گذر فرهنگ و هنر نامیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: ایجاد محدوده شهری از میدان انقلاب آغاز شده و در نهایت به خیابان نوفل لوشاتو اتصال می‌یابد و از شرق نیز از خیابان حافظ آغاز و در نهایت تا خیابان ولیعصر (عج) ادامه پیدا می‌کند.

جعفری ادامه داد: این محدوده جغرافیایی مرکز فرهنگ و هنر، " پهنه رودکی" نامیده می‌شود.

وی افزود: از ۲ دهه گذشته کارشناسان جزئیات طرح‌های گسترشی و پیش برنده این پهنه را با دقت بررسی کرده و در رابطه با جزئیات آن تصمیم گیری کرده اند.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: سازمان زیباسازی شهرداری تهران به عنوان راهبر پروژه اقدام به فعالیت می‌کند و در کنار آن دیگر سازمان‌ها مانند معاونت توسعه فرهنگی منطقه ۱۱ به عنوان بازوی کمکی سازمان زیباسازی عمل می‌کنند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر طرح جداره‌ها و کف سازی در حال تکمیل است که پس از تایید شدن در شورای راهبردی "پهنه رودکی"، سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدام به جذب پیمانکار می‌کند و عملیات آن آغاز می‌شود.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال کف سازی در پهنه رودکی است.

بیشتر بخوانید: تکمیل پروژه احداث تونل-زیرگذر استاد معین سرعت می‌گیرد

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به ابنیه ارزشمند موجود در این محدوده گفت: بالغ بر ۴۰ ابنیه ارزشمند در مسیر پهنه رودکی شناخته شده است که از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این درخواست صورت گرفت که تعداد ۸ عدد آن‌ها ثبت ملی شود.

وی در خصوص پیشرفت این طرح گفت: اقدامات بسیار جدی در خصوص پیشبرد این طرح صورت گرفته است که در این راستا شورای شهر تهران و شهرداری نیز تاکید بسیاری بر اجرای این طرح دارند.

جعفری ادامه داد: در خصوص پیشبرد اقدامات، هر هفته جلساتی با اعضای شورای شهر و شهرداری تهران در حال برگزاری است.

وی در خصوص کار‌های انجام شده تا به امروز گفت: با توجه به پلاز‌های شهری و مدیریت صورت گرفته در پهنه رودکی در حال حاضر مراکز خاص خدماتی، هنری و فرهنگی با هدف درآمدزایی در حال ساخت و تکمیل است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: محدوده جغرافیایی ذکر شده دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که به طور حتم با افتتاح فاز‌های نخستین آن در سال جاری شاهد تعمیم آن به دیگر مناطق پایتخت نیز باشیم.

   

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا

ایسنا/فارس سازمان مدیریت پسماند و سایر مجموعه‌های خدمات شهری شهردای، شیرازِ پس از باران را پاکیزه و بدون گل و لای به شهروندان و مسافران تحویل دادند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز امزوز، ۷ فروردین در نشست مسئولان این سازمان با اشاره به حجم سنگین بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه، از تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری برای پاکسازی شهر خبر داد و گفت: فعالیت بدون وقفه سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و سایر مجموعه‌های خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه سبب شد شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی صبح سه‌شنبه شیراز باران خورده را پاکیزه و دل‌انگیز ببینند.

روح‌الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از اینکه اقدامات نیروهای شهردای شیراز، روزهای بارانی بدون خسارتی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زده است، از سرعت عملکرد نیروهای این مجموعه برای پاکسازی شهر از گل و لای و آلودگی‌های پس از بارش باران خبر داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی‌ها همچنان ادامه دارد، یادآور شد: آماده‌باش شبانه‌روزی همه مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری شیراز، حضور و نظارت مستمر شهردار کلانشهر شیراز و اعضا شورای شهر در سطح سبب شد شیراز روزهای بارانی را بی‌خطر پشت سر بگذارد.

خوشبخت افزود: زیبایی شیراز پس از بارندگی‌های شدید ۴۸ ساعت گذشته، نتیجه تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری شیراز است تا شهروندان و مسافران نوروزی از این زیبایی بهاری لذت ببرند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی از جمله کارگران زحمتکش، ناظران و سرکارگران سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر نیروهای خدمات شهری با بهره گرفتن از امکانات و تجهیزاتی همچون ۱۱ دستگاه تانکر مکانیزه شست‌وشو، ۵ دستگاه واترجت و ۴ دستگاه بابکت سراسر شهر شیراز را از اثرات بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته در کمترین زمان پاک کرده اند.

صمد پناهیان همچنین به حضور مدوام پاکبانان در نقاط مختلف شهر در حین بارندگی اشاره کرد و گفت: پاکسازی کانال‌ها، جدول‌ها و جلوگیری از گرفتگی آن‌ها بخش عمده‌ای از آبگرفتگی‌ معابر را کنترل کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست