Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@02:28:56 GMT

شناسایی سارقان چوب‌های قیمتی در قیامدشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۳۸۱۲

سرهنگ قشقایی از دستگیری یک سارق کارگاه چوب بری با کشف ۳۳ قطعه تخته چوب قیمتی خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، سرهنگ علی اکبر قشقایی سرپرست کلانتری ۱۷۴ قیامدشت اظهار کرد: در دهم فرودین ماه سال جاری مالک کارگاه چوب بری در شهرک صنعتی خاوران به کلانتری مراجعه و مدعی شد که  تعداد ۳۳ قطعه چوب از کارگاهش به یکصد میلیون ریال به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام که در تحقیقات میدانی مشخص شد که سارق با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ اقدام به سرقت قطعات چوب از جلوی کارگاه کرده است.

سرهنگ قشقایی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی پلیس مالک خودرو شناسایی شد، گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم وی با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و ضمن اعتراف به جرم ارتکاب اظهار کرد که حاضر به تحویل چوب‌های سرقتی است.

سرپرست کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به مالک کارگاه برگشت داده شد، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران