Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی راد با اشاره به برگزاری مانورهای مختلف از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت : این مانورها نشاندهنده قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و همین امر جرات تجاوز به دشمنان را نمی دهد.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ایران در تامین امنیت منطقه خلیج فارس گفت: موقعیت ژئو پلیتیک و ژئواستراتژیک ایران در حوزه منطقه خلیج فارس ویژگی هایی دارد که بقیه کشورها از این ویژگیها محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین ساحل در حوزه خلیج فارس متعلق به ایران است.

 

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: ایران مولفه های امنیت در ساختار قدرت و ساختار نیروهای مسلح در منطقه را دارد و آنچه در راستای امنیت منطقه می توان بیان کرد این است که جمهوری اسلامی ایران همواره این اطمینان را به کشورهای منطقه داده است که اگر پای خارجی ها و کسانی که منافع خود را به منافع منطقه گره زدند و خواستار چالش در منطقه هستند قطع شود یک آرامش و سکون پایدار در منطقه را برای همیشه خواهیم داشت.

 

فعال اصولگر با اشاره به توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در موضوع ایران هراسی و شیعه هراسی در منطقه خاورمیانه  و خلیج فارس افزود: با توجه به این سیاست امریکا طبیعی است که زرادخانه های امریکا در جایی قرار بگیرد که بتواند منافع آنها را حفظ کند و به گفته ترامپ  از عربستان 460 میلیارد دلار بدوشند و بعد ایران اسلامی را بعنوان کسی که دشمن قطعی عربستان است نشان دهند و بگویند که اگر ما نباشیم ایران دو روزه شما را درهم می کوبد و این نیز از جمله  تحریکا ت دیگر امریکا و رژیم صهیونیستی در میان کشورهای خاورمیانه است.

 

کرمی راد اظهار کرد: آنچه که نسبت به حیات و بقای یک رژیم ستمگر به نام امریکا که به قول سردار سلامی جز قول کاغذی چیزی نیست جز اینکه آنها به دنبال منافع خود هستند و سیاست آمریکا منافع محوری است پس طبیعی است که منطقه خلیج فارس که یک منطقه غنی انرژی و منابع زیر زمینی  نفت و گاز و امکانات تجاری همیشه مورد توجه غرب و امریکا قرار بگیرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در دوره هشتم مجلس با بیان اینکه دشمنان اگر می توانستند اسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزنند کوتاهی نمی کردند اما این قدرت بازدارندگی که در ایران دیدند جرات تجاوز به خود نمی دهند ادامه داد: رهبر انقلاب همواره سیاست های جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بیان کردند و این امر  همواره از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به مانورهای مختلف نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس گفت: این مانورها از سوی سپاه و ارتش با هدف نمایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است و برخی از این مانورها به صورت مشترک با برخی از کشورهای همسایه برپا شده است که همگی نشاندهنده قدرت نظامی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

کرمی راد اظهار کرد: تحلیل گران امریکا به این موضوع اذعان دارند که نمی توانند در منطقه حرکتی انجام دهند اما همواره به شیطنت های خود در منطقه ادامه می دهند. باید کشورهای منطقه بدانند که صلح پایدار در منطقه به نفع تمام کشورها بوده است اما باور این موضوع برای آل سعود سخت است.

 

وی با اشاره به  کمک های تسلیحاتی امریکا به عربستان برای تجاوز به کشورهای همسایه تصریح کرد: امریکا از این توطئه خود نیز نتیجه ای نمی گیرد و افکار عمومی ملتها به سمت محور مقاومت  حرکت می کنند و دنیا خواهد فهمید که ریشه  تمام دشمنی ها امریکا و رژیم صهیونیستی است./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مراسم افتتاحیه سیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد تجاوز قدرت بازدارندگی دشمنان خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر با صدور حکمی اسما لک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب اسما آمده است:‌ با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیئت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

به گزارش آنا، اسماً لک با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان واحد گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • افزایش بازدارندگی ایران در قفقاز و آسیای میانه پس از عملیات وعده صادق
  • ایران؛ بازدارندگی منطقی/کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /جنگ روانی اسرائیل
  • کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /ایران؛ بازدارندگی منطقی/جنگ روانی اسرائیل
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند