Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها ۱۵ روز مانده به رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس ۷ پرو - OnePlus 7 Pro شرکت سازنده آن تبلیغ تمام صفحه‌ای از آن در روزنامه New York Times چاپ کرد. در این تبلیغ چند ویژگی این دستگاه ذکر شده است.

در کنار لوگوی شرکت وان پلاس در وسط این صفحه یک طراحی از پرچمدار این شرکت حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طراحی وجود بعضی از قابلیت‌های کلیدی گوشی جدید وان پلاس را نشان می‌دهد. از این قابلیت‌ها می‌توان به دوربین سه‌گانه و پورت USB-C اشاره کرد. در این بخش حتی به باتری بزرگ و نبود جک هدفون نیز اشاره شده است. البته قابل توجه‌ترین قابلیت که در این طراحی حضور دارد دوربین سلفی این دستگاه است که دارای قابلیت مکانیزم کشویی است و این مسئله به وضوح دیده می‌شود.

در کنار این طراحی چند ادعای اصلی این شرکت درباره محصول جدیدش با فونت درشت نوشته شده است. اولین چیز‌هایی که نظر ما را به خود جلب می‌کند اعلام این مسئله است که هیچ ناچ و حاشیه‌ای در این گوشی وجود ندارد. این بدین معنا است که کاربر می‌تواند از تمام صفحه نمایش گوشی استفاده کند. این جنبه‌های گوشی وان پلاس ۷ پرو در طراحی که در روزنامه آورده شده به وضوح دیده می‌شود. سازندگان این دستگاه ادعا می‌کنند که استفاده از فناوری جدیدی به نام Fluid AMOLED در پنل این گوشی، صفحه نمایش آن را از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

به غیر چیز‌هایی که درباره صفحه نمایش این دستگاه ذکر شده شعار‌هایی نیز در این تبلیغ وجود دارند که به قابلیت‌های جدید این گوشی اشاره می‌کنند. بعضی از این شعار‌ها از عدم وجود لگ و عملکرد عالی این دستگاه صحبت می‌کنند. در بین این شعار‌ها عبارات طعنه‌آمیزی نیز دیده می‌شود. از آن‌ها می‌توان به no random music اشاره کرد. در واقع این شعار به زمانی اشاره می‌کند که در سال ۲۰۱۸ اپل با U2 همکاری کرد و یکی از آلبوم‌های این گروه را به گوشی خریداران آیفون ۶ اضافه کرد. البته این تنها طعنه نبود. در ادامه مشاهده می‌کنیم که نوشته شده است no 2000$ price tag. در واقع این شعار علاوه بر اشاره به قیمت مناسب این دستگاه قیمت بالای محصولات جدید شرکت‌های هوآوی و سامسونگ را نیز به سخره می‌گیرد. گفته می‌شود قیمت وان پلاس ۷ پرو ۶۹۹ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: شرکت وان پلاس از موضع خود برای تولید گوشی منعطف می‌گوید

انتهای پیام/

مشخصات گوشی جدید وان پلاس در روزنامه منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیتاتو، اپل از زمان معرفی آیفون 12، گوشی‌های خود را چندان تغییر نداده است. پیش از آن نیز از سال 2017 (۱۳۹۶) شاهد ارتقای بزرگی در گوشی‌های این شرکت نبوده‌ایم و به همین دلیل، فروش این شرکت با چالش‌هایی روبه‌رو شده که نیاز به تغییر را افزایش می‌دهد. خبرنگار بلومبرگ در گزارشی می‌گوید آنچه می‌تواند به احیای فرایند رشد کوپرتینویی‌ها کمک کند، عرضه نسخه ارزان‌تری از آیفون در محدوده قیمت 250 دلار (زیر ۲۰ میلیون تومان) است تا شانس رقابت در بازارهای درحال‌توسعه را برای این شرکت فراهم کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در این گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل برای تغییر وضعیت خود به محصول جدیدی نیاز دارد که بتواند به‌سرعت موجب رشد این شرکت شود. سرمایه‌گذاری کوپرتینویی‌ها روی توسعه خودرو نتیجه نداد و مدت‌ها طول می‌کشد تا هدست ویژن‌پرو با کاهش قیمت بتواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند؛ اما یک آیفون واقعاً ارزان‌قیمت می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

اپل تاکنون چندبار تلاش کرده است که آیفون ارزان‌تری به بازار عرضه کند. این شرکت در سال 2013، آیفون 5C را معرفی کرد که 100 دلار از آیفون معمولی ارزان‌تر بود. در سال 2016 نیز آیفون SE با قیمت 399 دلار از راه رسید، اما قیمت این گوشی نیز در طول زمان افزایش یافت و مدل فعلی SE اکنون به قیمت 429 دلار فروش می‌رود.

اما اگر اپل می‌خواهد رقابت جدی‌تری با برندهای چینی مثل شیائومی، اوپو و Transsion در بازارهای درحال‌توسعه داشته باشد، باید آیفونی در محدود قیمت 250 دلار عرضه کند. صدالبته اگر «استیو جابز» هنوز در اپل مشغول به کار بود، احتمالاً چنین کاری انجام نمی‌داد؛ اما این استراتژی می‌تواند به رشد این شرکت کمک کند.

اپل می‌تواند با استفاده از نمایشگر LCD به‌جای OLED و کاهش تعداد دوربین‌ها، قیمت گوشی خود را پایین بیاورد. همچنین استفاده از تراشه ضعیف‌تر و حتی شاید بدنه پلاستیکی، بتواند تولید آیفون 250 دلاری را ممکن کند. گرمن می‌گوید عرضه رسمی این گوشی حتی می‌تواند تنها به بازارهای درحال‌توسعه محدود شود.

بااین‌حال، خبرنگار بلومبرگ یادآور می‌شود که اپل تاکنون از اتخاذ چنین تصمیم‌هایی خودداری کرده است تا به هویت برند خود به‌عنوان برند پریمیوم خدشه وارد نکند؛ اما شاید شرایط بازار این شرکت را مجبور به تحولی عظیم در استراتژی خود کند.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیفون ارزان‌قیمت را با بدنه پلاستیکی، سخت‌افزار معمولی و تک‌دوربین در دست خواهید گرفت؟

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898381 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟