Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:02:08 GMT

مراسم بزرگداشت شهید مطهری در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۴۹۳۴

مراسم بزرگداشت شهید مطهری در قزوین برگزار می شود

رحیمی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی در مسجد جوادالائمه قزوین خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: مراسم بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی در مسجد جوادالائمه قزوین با سخنرانی حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء دایر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهداف برگزای مراسم بزرگداشت شهید مطهری عنوان کرد: هدف از برگزاری این مراسم در کنار بزرگداشت شهید مطهری و همچنین مقام معلم این است که نسل جدید یعنی نوجوانان و جوانان ما با شخصیت و آثار استاد مطهری هرچه بیشتر آشنا شوند.

 

رحیمی عنوان کرد: نسل امروز ما آشنای کافی با شخصیت شهید مطهری ندارند وبرهمین اساس باید این مراسم ها پررنگ تر برگزار شود تا اندیشه های شهید مطهری را برای جوانان و  نوجوانان تبیین کنیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بیانه گام دوم انقلاب ما درصدد هستیم برنامه های سال را براساس این بیانیه برگزار کنیم و  از این رو که شهید استاد مطهری نظریه پرداز و ایدئولوگ انقلاب بود، اندیشه های شهید مطهری باید مطرح شوند تا جوانان بیشتر آشنا شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین یادآور شد: همچنین به منظور آشنایی نسل جدید یک دوره کتابخوانی کتاب های استاد مطهری، پنج شنبه هر هفته در کانون برگزار می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مراسم افتتاحیه مشهد خبرگزاری شبستان قم سیل نمایشگاه کتاب خسارت سیل مسابقه کتابخوانی شهید مطهری کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد