Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@12:49:08 GMT

تضاضای جدی وینفرید شفر از مدیران استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۳۱۷

به گزارش پارس نیوز، 

استقلال در فصل نقل و انتقالات مرتضی آقاخان (پیکان)، روح الله باقری (خونه به خونه بابل)، فرشاد محمدی مهر (پارس جنوبی) و محمد دانشگر (سایپا) را جذب و با شماری از بازیکنان جوان از جمله الهیار صیادمنش توافق کرده است.

 

اما وینفرید شفر ، سرمربی آبی ها خواهان ماندن برخی از بازیکنان در تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست جدی شفر از مدیران استقلال

وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال در ارتباط تلفنی با مدیران باشگاه از به حضور گرفتن این بازیکنان تشکر کرد، اما از آنها درخواست که هر چه زودتر قرارداد بازیکنان مهم تیمش را تمدید کنند.

وریا غفوری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که شفر خواستار حضور دوباره آنها در تیم استقلال است و از مدیران باشگاه خواسته هر طور شده آنها را برای فصل بعد برای حضور مجدد راضی به ماندن کند.

قلم قرمز وینفرید شفر روی کدام بازیکن خواهد بود

فهرست نقل و انتقالاتی استقلال در انتظار خروج بازیکنان مدنظر شفر است.قطعاً شفر خریدهای دیگری هم خواهد داشت و تعداد خروجی ها باید زیادتر از این باشد. اگرچه فهرست خروج شفر هنوز انتشار نشده اما می توان فهرست احتمالی را حدس زد:

بازیکنان اخراجی شفر

جابر انصاری

چند فصل است که سبک بازی جابر انصاری مورد انتقاد هواداران قرار می گیرد اما حقیقت فصل قبل این بود که در حضور مهاجمی مانند شهباززاده و وینگری مثل بیت سعید که هر دو ایستا بودند حضور انصاریِ پویا کمی خط حمله را تعدیل می کرد و انصاری گزینه ای به مراتب بهتر از این دو نفر بود. اما در این فصل اگر تیام بماند و در حضور مرتضی آقاخان و فرشید اسماعیلی، تقریباً شانسی نمی توان برای حضور انصاری حتی به عنوان گزینه ای نیمکت نشین قائل بود.

علی قربانی

مهاجم سوادکوهی استقلال اگرچه خاصیت سرزنی دارد و می تواند در این مقوله کمک دست شفر باشد اما اصلاً در حد و اندازه های یک مهاجم نوک برای تیم استقلال ظاهر نشده و عملکرد خوبی در فصل گذشته نداشته است. نمی توان گفت که توپی برای او ساخته و پرداخته نشده بود چون در چند بازی حساس موقعیت های فراوانی را هدر داد. جذب روح الله باقری نیز نشان می دهد شفر روی این مهاجم به عنوان آلترناتیو یا مکمل مهاجم اولش حساب باز کرده است.

بازیکنان استقلال در خط قرمز شفر

میلاد زکی پور

استقلال چند فصلی است که مدافع چپ مطمئنی ندارد و از این بابت متضرر شده است. از زمان پیوستن خسرو حیدری جوان به استقلال و اکنون حضور وریا غفوری همیشه کفه ترازو به سمت راست استقلال سنگینی می کرد و عملکرد فصل گذشته میلاد زکی پور در جناج چپ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. شفر نشان داده که به بالانس تیمی علاقه دارد و بعید است برای سمت چپ بازیکن دیگری را به خدمت نگیرد.

بویان نایدنوف

برخلاف تیام که انتخاب فوق العاده ای در نیم فصل برای استقلال بود، نایدنوف نتوانست انتظارات کادرفنی استقلال را برآورده سازد و نشان داد که حداقل در این تیم نمی توان به او اعتماد کرد. یک بازیکن خارجی باید ویژگی های منحصربه فردی نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد که به جای آن ها در ترکیب قرار بگیرد اما بویان معمولی تر از این حرف ها نشان داد. با قیمت دلار نیز بعید به نظر می رسد مسئولان استقلال تمایلی به حفظ او داشته باشند.

لیست خروجی شفر

بهنام برزای

برزای طلایی ترین موقعیت را برای اثبات دوباره خود در استقلال داشت چرا که نظر مساعد شفر را از همان ابتدا با خود به همراه داشت و از لیست خروج منصوریان به لیست ورود شفر آمده بود اما این وینگر-مهاجم نیز نتوانست خود را به تفکرات کادرفنی تحمیل کند و به احتمال زیاد در لیست خروج استقلالی ها خواهد بود. به نوشته طرفداری، البته نام محسن کریمی را نیز می توان در لیست استندبای خروج قرار داد. بازیکنی که مدت های مدیدی از فصل را مصدوم است اما به واسطه این که در زمان حضورش بسیار موفق عمل می کند به نظر می رسد شفر حداقل تا نیم فصل به او برای اثبات دوباره اش زمان بدهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال بازی نیم فصل دلار بازی باشگاه استقلال پارس جنوبی دلار نیم فصل پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)

بازیکن محبوب سال‌های دور استقلال در تمرین امروز آبی‌ها حاضر شد.

به گزارش طرفداری، بازیکنان تیم استقلال پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی هفته بیست و چهارم از سر گرفتند.

علی اکبریان، هافبک محبوب دهه ۷۰ آبی‌های تهران که هواداران استقلال به او لقب روماریوی ایران داده بودند، امروز در جمع شاگردان نکونام حاضر شد. اکبریان علاوه بر دیدار با سرمربی استقلال، با بازیکنان تیم نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن روحیه دادن به آن‌ها، برایشان در ادامه راه قهرمانی لیگ‌ برتر آرزوی‌ موفقیت کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)